Gå til innhold

Livsstil + kjæreste?


Tina90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm...ikke vet jeg!! Men jeg har fått høre det flere ganger at jeg er litt for ekstrem (altså jeg har ikke noe spiseforsyrrelser, spiser som en hest) Har nok litt å si at jeg også er veldig sjeldent på byen, så kanskje jeg er kjipt pga. det heheh... Nå skal det sies at det har kommet fra folk som ikke trener så masse/trener ingenting! Å det funker ikke for meg å ha gutt som ikke trener, har jeg funnet ut!! Jeg bruker såpass mye tid på trening og på kjøkkenet, så da er det fint å kunne dele den interessen med noen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessert kan du spise hver dag! Mager vaniljekesam med choco peanut pulveret til Myo, med noen ferske blåbær og bringebær i. :thumbsup:

Alt myo-pulveret har dessverre kaffe-smak. Nå har det kommet noe med peanut-smak i tillegg. Jeg misliker smaken av kaffe, og HAAAAATER smaken av peanut butter. Så...blir noe annet i såfall :p Men, når jeg snakker om dessert snakker jeg om noe helt annet enn kesam ;)

Ironi? :-P

Rester er slik det blir om man har for mye grønnsaker. Det blir aldri rester av kjøtt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...ikke vet jeg!! Men jeg har fått høre det flere ganger at jeg er litt for ekstrem (altså jeg har ikke noe spiseforsyrrelser, spiser som en hest) Har nok litt å si at jeg også er veldig sjeldent på byen, så kanskje jeg er kjipt pga. det heheh... Nå skal det sies at det har kommet fra folk som ikke trener så masse/trener ingenting! Å det funker ikke for meg å ha gutt som ikke trener, har jeg funnet ut!! Jeg bruker såpass mye tid på trening og på kjøkkenet, så da er det fint å kunne dele den interessen med noen!:)

Høres ut som drømmedama. Jeg kunne trengt en som liker å eksperimentere på kjøkkenet, som liker å trene, og som ikke flyr på byen konstant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig no Little Engine! Eg har dibs på denne! ;)

haha - den er grei! Selv om hun ikke er for ung for meg er jeg for gammel for henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært i et seriøst forhold, og jeg aner egentlig ikke hva en kjæreste ville gjort med livsstilen min. Frykter egentlig at jeg skremmer en del gutter unna ved å være så seriøs og strukturert som jeg er i forbindelse med skole og trening, pluss at det gir meg lite tid til overs for å finne meg en kjæreste i utgangspunktet :p Tror kanskje at å være i et forhold ville ha gjort at jeg slappa liiiitte grann av med treninga, fordi jeg er såpass fjollete at hvis en fyr ble forelska i meg så hadde jeg fått et litt bedre forhold til kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg traff min kjære for rundt fire år siden trente han vel ikke stort mer enn noen joggeturer i nabolaget når det passet seg. Jeg har vært aktiv innen fotball og egentrening "i alle år", og etter hvert ble også kjæresten totalt bitt av basillen. Nå trener vi begge to mange ganger i uka, både kondisjon og styrke og jeg synes det er ekstremt herlig å ha funnet en som matcher meg så bra på det planet også :D

Om noe få uker flytter vi sammen etter å ha bodd tre år i hver vår by, og selv om jeg er litt mer "ekstrem" enn han i matveien, så gleder han seg til matlagingen min (sier han i hvert fall, høhø). Håper virkelig jeg slipper unna disse kjente "samboerkiloene", men det tror jeg skal gå finfint nå som jeg har lært meg at å kose seg ikke trenger å være synonymt med sukker og usunn mat.

Så joda - det går an å kombinere, gjelder bare å finne rette kjæresten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pensjonert meg, så slipper den tanken :D

Bestemte meg for å venne meg til tanken om å være alene for en stund siden, har prøvd å få treningskompiser men alle tror bare jeg legger an på de, så treningen er også alene nå, men jeg trivs, skal spise ren mat og pumpe tyngre og tyngre vekter til jeg dør <3 moahahha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessene mine endrer seg fra dag til dag. De har vært alt fra håndball, james bond, maling, synging, fotografering, andre verdenskrig(ikke spør), og nå i det siste - trening, kosthold og tøying. Planlegger å bli supertærn, supersterk, superfit og supermyk. Og supersmart. Har karakterkappløp med meg selv.

Har utsatt å finne meg en kjæreste hele livet. Er redd for hvordan han kommer til å være. For jeg er faen ikke normal. MEN kosthold og treningsinteressen min er kommet for å bli. Så om han hiver i seg alt mulig dritt hverdag så er han uaktuell egentlig. Såpass viljestyrke har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Alt myo-pulveret har dessverre kaffe-smak. Nå har det kommet noe med peanut-smak i tillegg. Jeg misliker smaken av kaffe, og HAAAAATER smaken av peanut butter. Så...blir noe annet i såfall :p Men, når jeg snakker om dessert snakker jeg om noe helt annet enn kesam ;)

Ah, du vil heller ha noen jordbær du kan dyppe i hjemmelaget sjokoladesaus og litt krem på toppen?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...