Gå til innhold

Livsstil + kjæreste?


Tina90

Anbefalte innlegg

Der møter man jo menn som bruker sjekketriks som: "Hei, hva gjør du her? Hvorfor ligger du ikke naken i senga mi?"

Skikkelig fangst det der :p

haha! Jenter er ikke noe bedre - jeg har fått kjeft fordi jeg ikke ville bli med jenter hjem. Har skjedd to ganger...

Når det er sagt, så er jo ikke byen noe for meg heller, for jeg er mer "hvorfor er ikke du på kjøkkenet og lager mat???" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha! Jenter er ikke noe bedre - jeg har fått kjeft fordi jeg ikke ville bli med jenter hjem. Har skjedd to ganger...

Når det er sagt, så er jo ikke byen noe for meg heller, for jeg er mer "hvorfor er ikke du på kjøkkenet og lager mat???" :p

Jenter som ikke er vant med å få nei... Dudes sier jo sjelden nei ;)

Haha, ikke bruk den på date xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ikke er vant med å få nei... Dudes sier jo sjelden nei ;)

Haha, ikke bruk den på date xD

Ja, tydelig vis, men min erfaring er at jenter *sier* at de ikke vil ha ONS, men blir fornærmet om vi ikke prøver å få dem med på det. Virker som om de tror vi ikke synes de er "fine nok" om vi ikke forsøker så de kan si nei ;)

Men hva mener du med at jeg ikke skal prøve den på date? Date'n starter jo ikke før hun er ferdig med å lage maten, vel?? :huh: :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tydelig vis, men min erfaring er at jenter *sier* at de ikke vil ha ONS, men blir fornærmet om vi ikke prøver å få dem med på det. Virker som om de tror vi ikke synes de er "fine nok" om vi ikke forsøker så de kan si nei ;)

Men hva mener du med at jeg ikke skal prøve den på date? Date'n starter jo ikke før hun er ferdig med å lage maten, vel?? :huh: :whistling:

De fleste jenter vet ikke selv hva de vil. Vi liker nok å bli jaktet på og ettertraktet, for da er det vi som bestemmer. Når dere sier nei, er det dere som setter foten ned, ikke vi. Har faktisk aldri opplevd gutter som sier nei, jeg er den som sier "NEI!" :-P

Haha, en date er én date. Du må jo først få fisken i land før du kan kalle det en fangst xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, ingenting er som de romantiske grunnene til å finne seg noen:cool:

Jeg vil bare finne en som er balansert, ser ok ut og godtar meg for den jeg er. Alt annet er bare bonus, men er ikke sikker på om jeg vil ha enda en i hus som er like ensporet som meg. Hadde vært greit å få en "Nå må du skjerpe deg! Du kommer ikke til å dø av å spise litt dessert eller å ta en drink" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare finne en som er balansert, ser ok ut og godtar meg for den jeg er. Alt annet er bare bonus, men er ikke sikker på om jeg vil ha enda en i hus som er like ensporet som meg. Hadde vært greit å få en "Nå må du skjerpe deg! Du kommer ikke til å dø av å spise litt dessert eller å ta en drink" ;)

Det kan fort bli farlig. Det er mye lettere å rasjonalisere junk når en er to :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal man da treffe aktive jenter?:p (For dem som har fokus på treningen, fremfor skjekkingen når dem er på treningssenteret :mad: )

Ja, det fins nok av dem på treninga!! Nå tenker jeg på både gutter og jenter!! Men nå skal det sies at jeg møtte exen min på Elixia, han jobbet hardt for å få kontakt da!! :p Hehehe.. Jeg er på trening for å trene, er et pluss å ha noe å se på mellom settene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, så startet det hele med at jeg ble ilag med en jente for 9 mnd siden. Hun flyttet inn, og vi lagde mye god mat og koste oss. Resulterte i at jeg la på meg 1kg i mnd..

Så kan si at hun var grunnen til at jeg gikk opp.

Så kom FHM med PSMF forvandlingen, jeg satte meg inn i den, og bestemte meg (trolig aldri vært så motivert før :p).

Hun har støttet meg igjennom de siste 3 ukene, og blir nok å gjøre det fremover også. Kjekt å ha noen å trene sammen med kjenner jeg :)

Hun har vært med litt på dietten, men "sklir" mer og mer ut, og spiser mer normalt enn meg, noe som er greit, det er jo jeg som er på PSMF, ikke henne :p Hun går ned litt hver uke, og vi forsøker å motivere hverandre så godt det går.

Så man kan si at det er hun som er på en måte grunnen til at jeg måtte på diett, og det er hun som også er en del av drivkraften som faktisk får meg til å fullføre dietten :)

Så for å svare trådstarteren. Sålenge 2 stykker i et forhold klarer å respektere og oppmuntre hverandre, så er bortimot ingenting umulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, så startet det hele med at jeg ble ilag med en jente for 9 mnd siden. Hun flyttet inn, og vi lagde mye god mat og koste oss. Resulterte i at jeg la på meg 1kg i mnd..

Så kan si at hun var grunnen til at jeg gikk opp.

Så kom FHM med PSMF forvandlingen, jeg satte meg inn i den, og bestemte meg (trolig aldri vært så motivert før :p).

Hun har støttet meg igjennom de siste 3 ukene, og blir nok å gjøre det fremover også. Kjekt å ha noen å trene sammen med kjenner jeg :)

Hun har vært med litt på dietten, men "sklir" mer og mer ut, og spiser mer normalt enn meg, noe som er greit, det er jo jeg som er på PSMF, ikke henne :p Hun går ned litt hver uke, og vi forsøker å motivere hverandre så godt det går.

Så man kan si at det er hun som er på en måte grunnen til at jeg måtte på diett, og det er hun som også er en del av drivkraften som faktisk får meg til å fullføre dietten :)

Så for å svare trådstarteren. Sålenge 2 stykker i et forhold klarer å respektere og oppmuntre hverandre, så er bortimot ingenting umulig ;)

Jaa, kjærligheteskiloene er nesten ikke til å unngå!! :) Men flott at hun støttet deg da og dere nå kan støtte hverandre!! Jeg vet at noen synes jeg er "ekstrem" i matveien og treninga, men hvis noen ikke vil ha meg pga. det, så er det dems tap :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...