Mathilde Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Laga en god smoothie i dag. Ca 2,5 dl biola jordbær (med 0,1% fett) 3 ss mager kesam vanilje 1 kaffekopp med frossen skogsbærblanding 1 scoop myseprotein med vaniljesmak. Den ble GOD:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maethor Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Gjør også det enkelt. FunLight Eple & Pære 1/2 boks Cottage Cheese 3-400g bringebær/jordbær 1sc ON 100% Casein Vanilla Litt Kanel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonaspa Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Tenkte å dra opp denne og se om noen har noen gode forslag til smoothieoppskrifter. Noen som har noen gode forslag til en frokostsmoothie 45 min før trening som får i gang kroppen og har et par bra næringsstoffer i seg? Føler at en massiv 500kcal-versjon blir litt drøyt med tanke på at frokost til nå har vært kaffe og proteinshake. En møkkasimpel(fikk den fra en kollega): 100 - 200 g mango-smoothieblanding fra rema 1-2 dl vann 1 dl Star Nutrition Whey 80 Og en like simpel (tenkte meg frem til den helt selv): Bytt ut mango-smoothieblandingen med bringebær/blåbær-blandingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuon Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Lager som regel av det jeg har liggende i kjøleskapet som truer med å gå ut på dato ;-) I dag ble det: 1 brokkoli 1 pk grønnkål 1 pk Baby Leaf salat Litt fersk ingefær Noen blader sitronmelisse 1 banan 1 mango 2 kiwi 1 lime Blandes ut med Fun Light Fruktfest (eller eplejuice, hvis du ikke er så bekymret for kalorier) Ble ca 1,5 l smoothie av det, deilig at det rekker til en dag eller to når man først lager syns jeg. Heller det bare på 1,5 l flasker og har i kjøleskapet. Et par tips i farta: - Avokado gjør smoothien deilig kremet. Jeg balanserer som regel smaken med 1 lime pr avokado. Liker å holde meg innen samme "farge" - så grønn smoothie med grønne grønnsaker og gul frukt passer utmerket sammen. - Ferske rødbeter og gulrøtter gjør seg sammen med frosne bær og litt banan (for sødme) i "rød" smoothie - Et egg eller to kan gjerne erstatte tilsvarende væskemengde uten at det merkes nevneverdig på smak - Du kan fint bytte ut frukt med søtt proteinpulver - Banan og mango er perfekte til å søte smoothier med. Brukte mye sukrinprodukter i det øyemed tidligere (og det funker det altså), men det smaker virkelig best med frukt - Kanel passer til overraskende mange smaker. Bruker det mye i grønne smoothier med avokado som basis Smoothie er genialt! Elsker blenderen min jonaspa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Frosne bær fra pose tines i en kjele med eplejuice, og blendes med yoghurt (eller vaniljeis) smakes til med sukker og evt mer eplejuice. Bør siles hvis den lages på bringebær. jonaspa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Standard frokostsmoothie: 40g havregryn (kjør til pulver først) 4 dl melk 4 scoops proteinpulver Frosne bringebær Frosne blåbær Frosne bananbiter jonaspa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuon Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Havregryntips: Bløtlegg dem i den væsken du har tenkt å bruke i en halvtimes tid før du lager smoothie. Da blir de helt bløte, og du slipper "melete" konsistens på smoothien etterpå. Og slipper å kjøre gryn til mel først Tronaldo, Swålruz og jonaspa 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maybe Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 I dag lagde jeg denne, veldig god: Cultura naturell (1,5 dl), 1/2 avocado, 1/2 banan, 2-3 puter spinat, søtning. [ATTACH]157267[/ATTACH] Også er sjokoladeshake alltid en vinner: 1 glass melk (blanding av vanlig melk og kokosmelk), 1/2-1 banan, 30 g Mocca proteinpulver, 5 mandler og 1 ts kakao:) miaheart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Favoritten her i det siste: 1 frossen banan 2-3 dl helmelk 2 ss green choice peanøttsmør 2 ts kakaopulver 1 scoop activate elite gold med vaniljesmak Kiira 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Halv boks Vanilje- eller Limekesam (jeg synes lime er faaantastisk!) En neve frosne blåbær En neve frosne bringebær Fun light Wild Berries, blandet sterkt, har ikek noe mål på hvor mye jeg bruke, ikke mye, får prøve seg frem til den konsistensen man liker best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swålruz Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Tropisk smoothie <3 - en oppkuttet persimmon - en håndfull frosne jordbær - en banan (- eventuelt: en klementin med kun fruktkjøttet) - en skvett appelsinsaft - litt vann til riktig konsistens Denne ble veldig god og fresh :happy: Noen venner av meg likte den veldig godt også. Synes konsistensen ikke blir så god når man har havregryn i smoothien. Et tips er å lage en ekstra tykk smoothie som du heller i en skål, og strø havregryn / musli på toppen! Spis med skje Smakte dette på kafé da jeg var i Brazil - de kaller det for "acai" Deler min himmelske milkshake<3333 også (selv om det ikke er rett tråd, og selv om den er usunn). Må prøves - ferske / frosne jordbær, eller jordbæris (eller begge deler for ekstra awesome) - melk - fløte hvis du vil ha ekstra gainz - melis til passende konsistens Mamma tvinger meg til å lage denne hver gang jeg kommer på besøk. Melisen gir den en fluffy konsistens og gjør den ekstra søt. Den kan bli alt for søt hvis man bruker for mye melis, men jeg elsker søte ting så det går bra. Ser for meg at det er mye mer #fitness å bruke proteinpulver i stedet for melis vesen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_B Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Standar smoothie: 2 bananer 1 egg 600-800g bær (jeg blander jordbær og bringebær) Yogurth naturell, sånn passe Noen klunker extra V oliven olje vesen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 2dl melk, 70-100g frossen banan, ei stor ss peanøttsmør og 30g sjokoladeprotein 2dl melk, 80g frosne jordbær. 20g frossen banan, 30g jordbær-/skogsbærprotein J.anni og Kristines1990 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 2dl melk, 70-100g frossen banan, ei stor ss peanøttsmør og 30g sjokoladeprotein 2dl melk, 80g frosne jordbær. 20g frossen banan, 30g jordbær-/skogsbærprotein Det der så på en prikk ut som de to variantene jeg vanligvis lager. Bare med vaniljeproteinpulver Og kakaopulver da i den med peanøttsmør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesen Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Min favoritt for tiden: - ca 100 g jordbar - ca 100 g blåbær - 1 avokado - Fersk ingefær og chili. Begynte med litt, men det blir mer og mer for hver dag. Gir fantastisk smak! - Eple/rabarbrajuice. daruma 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det der så på en prikk ut som de to variantene jeg vanligvis lager. Bare med vaniljeproteinpulver Og kakaopulver da i den med peanøttsmør. Peanøttsmøret er forskjellen, gjør at det minner om snickers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne90 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 1 avokado, 1 banan, 1 neve valnøtter, en skvett kokosvann. Mettende, nærende, og sykt godt! Høres kanskje litt merkelig ut, men jeg lover at det er digg FitFish 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.anni Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 2 vanilje yoplait 1 banan 100-150 g. frosne bringebær 50 g. frosne blåbær litt vann En relativt vanlig smoothie med veldig god smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proaz Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Min favoritt for tiden: - ca 100 g jordbar - ca 100 g blåbær - 1 avokado - Fersk ingefær og chili. Begynte med litt, men det blir mer og mer for hver dag. Gir fantastisk smak! - Eple/rabarbrajuice. Fikk mye inspirasjon fra "oppskriften" din men byttet ut avokado og blåbær med Banan og Ananas, Damn <3 så godt det var!!!!!!! - Jordbær - Ananas - Rå kakao - Litt Chilli og Ingefær - Havremelk og Appelsinjuice <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øivind76 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Har lagd den ene "fra Byporten" et par ganger: - En halv banan (Ikke frossen) - 5-6 jordbær (frosne) - Litt eple- og appelsin juice (50/50) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.