Gå til innhold

Del din smoothieoppskrift!


textsurfer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg noe så sinnsykt til å kjøpe ny blender!!!:D Savner smoothies:cry:

Forslag til et bra merke? Den forrige jeg hadde klarte ikke knuse noenting, ubrukelig clasohlson ting..:(

Jeg er veldig fornøyd med min Philips. Har ikke forsøkt å knuse is i den enda, men den moser alt jeg putter nedi. Den tok nesten livet av potetstapperen jeg så ivrig dytta nedi for å lage broccolipurè. Det endte med broccoli over hele kjøkkenet og litt i stua. Måtte skrape taket.

Blenderregel nr. 1. Ikke stapp redskaper neddi mens kverna går:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg er veldig fornøyd med min Philips. Har ikke forsøkt å knuse is i den enda, men den moser alt jeg putter nedi. Den tok nesten livet av potetstapperen jeg så ivrig dytta nedi for å lage broccolipurè. Det endte med broccoli over hele kjøkkenet og litt i stua. Måtte skrape taket.

Blenderregel nr. 1. Ikke stapp redskaper neddi mens kverna går:wub:

Tror nesten jeg må kjøpe meg en Philips:p Haha. Ser det for meg! Broccolipuré over alt:p Glad jeg ikke var den som måtte vaske for å si det sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min Philips. Har ikke forsøkt å knuse is i den enda, men den moser alt jeg putter nedi. Den tok nesten livet av potetstapperen jeg så ivrig dytta nedi for å lage broccolipurè. Det endte med broccoli over hele kjøkkenet og litt i stua. Måtte skrape taket.

Blenderregel nr. 1. Ikke stapp redskaper neddi mens kverna går:wub:

Det er som tatt ut av film! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg må kjøpe meg en Philips:p Haha. Ser det for meg! Broccolipuré over alt:p Glad jeg ikke var den som måtte vaske for å si det sånn;)

Det ble en kollektiv innsats fra meg og samboeren gitt. Ironien var at det var hun som holdt på, men jeg overtok for å passe på at ingenting skulle gå galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Det ble en kollektiv innsats fra meg og samboeren gitt. Ironien var at det var hun som holdt på, men jeg overtok for å passe på at ingenting skulle gå galt..

Hahahahah:rofl: G.E.N.I.A.L.T:rofl: Tipper du ikke får passe på at ting ikke går galt hjemme lenger?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en phillips som knuser is!

Jeg vil sterkt anbefale disse: http://www.amazon.co.uk/Philips-HR1861-Aluminium-Juicer-Cleaning/dp/B0007XHGHA

Juicemaskin for å slippe sukkerbombejuicene på butikken

http://www.amazon.co.uk/Philips-HR2094-Aluminium-Blender-Chrome/dp/B0007XHGHK

Blender. Den beste blenderen jeg har eid, knuser is og alting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg noe så sinnsykt til å kjøpe ny blender!!!:D Savner smoothies:cry:

Forslag til et bra merke? Den forrige jeg hadde klarte ikke knuse noenting, ubrukelig clasohlson ting..:(

Jeg anbefaler Kenwood sin. Den er sterk , beholder av glass, stor og vid i bunnen :D Lettere å lage smoothie med vid bunn om du skjønner :D

De knuser is lett og ødelegger også plastredskaper :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Jeg anbefaler Kenwood sin. Den er sterk , beholder av glass, stor og vid i bunnen :D Lettere å lage smoothie med vid bunn om du skjønner :D

De knuser is lett og ødelegger også plastredskaper :p

Du har testet den på plastredskaper altså:p Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jepp :D

Var ett uhell da.. Jeg skulle bare nedi å se etter at alle klumpene var borte og var litt kjapp for knivene gikk fortsatt rundt :p

Haha, smoothie aká plastik;) Hvor mye koster denne herligheten da? Og hvor får jeg tak i den? Elkjøp kanskje...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en ganske tradisjonell variant:

Eplejuice, biola naturell/ naturell yougurt, skogsbær og banan :)

Den blir søt og god samtidig som den er fri for sukker (med unntak av fruktsukkeret da). Hvis jeg vil at den skal være enda mer mettende putter jeg opp litt cottage cheese, havregryn eller linfrø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, smoothie aká plastik;) Hvor mye koster denne herligheten da? Og hvor får jeg tak i den? Elkjøp kanskje...:p

Kjøpte min på Expert, men Elkjøp har sikkert de også.. Jeg har denne her. tror den koster 1290 kr ordinær pris, men jeg betalte 900 kr da jeg kjøpte den..

kenwood-blender-blx54.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Kjøpte min på Expert, men Elkjøp har sikkert de også.. Jeg har denne her. tror den koster 1290 kr ordinær pris, men jeg betalte 900 kr da jeg kjøpte den..

kenwood-blender-blx54.jpg

Hmmm, mulig jeg må en tur på expert da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...