Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På fredag var det en dude på Vektertorget og litt for slapp joggebukse som skulle gjøre pull ups. T-skjorta hans var også for liten, så mens han løfter seg selv opp flere ganger og buksene henger langt ned på hoftene får jeg gleden av å se "bolla" hans og øverste delen av kølla.

Ohgod:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag var det en dude på Vektertorget og litt for slapp joggebukse som skulle gjøre pull ups. T-skjorta hans var også for liten, så mens han løfter seg selv opp flere ganger og buksene henger langt ned på hoftene får jeg gleden av å se "bolla" hans og øverste delen av kølla.

:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han merket trekken betyr ikke det at han brydde seg... Virka som en ganske spesiell dude.

Synes det ofte er endel spesielle typer på VT… Fks han som konsekvent går barbeint (som i uten sokker eller noe) og etterlater svette fotavtrykk over alt. Eller han duden som har tatovert hode som bare går rundt og kikker på andre som trener og påpeker feil ved ødelagte maskiner for vaskedamen :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då eg var der var det Stønneren, Vandraren, Kjettingmannen, merkeleg fyr i hettegenser og knebøy gjengen.

Er knebøygjengen 3-4 kompiser som tar opp hvert sitt stativ og har syklubb i hver 5-min lange pause mellom de utallige settene der ingen trener mellom hverandre og tar opp HELE den delen av VT selv? :p

I såfall trente jeg samtidig som dem forrige uke, og hadde mest lyst til å drepe hele gjengen… (Når det står 5 stk i kø tar ikke du og kompisene opp hvert sitt stativ når de fint kunne trent mellom settene til hverandre:facepalm: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er knebøygjengen 3-4 kompiser som tar opp hvert sitt stativ og har syklubb i hver 5-min lange pause mellom de utallige settene der ingen trener mellom hverandre og tar opp HELE den delen av VT selv? :p I såfall trente jeg samtidig som dem forrige uke, og hadde mest lyst til å drepe hele gjengen… (Når det står 5 stk i kø tar ikke du og kompisene opp hvert sitt stativ når de fint kunne trent mellom settene til hverandre:mad:)

Nix, denne gjengen var særs hyggeleg. Dei har forsåvidt lagt opp no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...