Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Eg gjekk på ein alvorlig creepy på trening smell forrige veke. Eg tok på meg reservebokseren min(hushjelpen prøvde å sluntre unna) og stakk avgårde på trening. Reservebokseren har ein ganske så stor fransk åpning under i midten. Eg låg meg på benken og skulle presse litt. Eg tenkte eg skulle ta litt benk med beina på benken. Det var nokre andre folk i nærleiken som plutselig stakk avgårde då eg oldt på. Etter trening låg eg merke til at buksa eg trente i også hadde hull midt under, på nøyaktig samme plassen som bokseren. Det betyr i klartekst at eg låg meg til slik at dei andre såg rett inn i kaviarstjerna mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg gjekk på ein alvorlig creepy på trening smell forrige veke. Eg tok på meg reservebokseren min(hushjelpen prøvde å sluntre unna) og stakk avgårde på trening. Reservebokseren har ein ganske så stor fransk åpning under i midten. Eg låg meg på benken og skulle presse litt. Eg tenkte eg skulle ta litt benk med beina på benken. Det var nokre andre folk i nærleiken som plutselig stakk avgårde då eg oldt på. Etter trening låg eg merke til at buksa eg trente i også hadde hull midt under, på nøyaktig samme plassen som bokseren. Det betyr i klartekst at eg låg meg til slik at dei andre såg rett inn i kaviarstjerna mi.

Stalltips: Invester i nye plagg når dei er gått hol på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gjekk på ein alvorlig creepy på trening smell forrige veke. Eg tok på meg reservebokseren min(hushjelpen prøvde å sluntre unna) og stakk avgårde på trening. Reservebokseren har ein ganske så stor fransk åpning under i midten. Eg låg meg på benken og skulle presse litt. Eg tenkte eg skulle ta litt benk med beina på benken. Det var nokre andre folk i nærleiken som plutselig stakk avgårde då eg oldt på. Etter trening låg eg merke til at buksa eg trente i også hadde hull midt under, på nøyaktig samme plassen som bokseren. Det betyr i klartekst at eg låg meg til slik at dei andre såg rett inn i kaviarstjerna mi.

Hahahahaha, har "reserveboksere" selv!! Men da er jeg UTROLIG varsom med hva jeg har på meg av treningstøy. Urutinert Tuba ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...