Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Husker Bryan Adams klassiker "Summer of 69" . Bryan sang visst ikke "I had my first real sexdream.." , men "my first real six-string (gitar altså)". Yupp, "played it unntil my fingers bled" hadde ikke noe med ungdommelige hormoner å gjøre.. Sikkert flere sangtekster jeg får aha-opplevelse til senere også..

LOL!:D:ROFLMAO:

Fortsetter under...

Annonse

At flyvertinner ikke er der for annet enn sikkerheten din og for mersalg til selskapet.

At F-16 jagerfly ikke kan lande med full tank

At Færøyene har et eget språk som høres ut som fulle dansker på vikingfest.

Tore Sagen sa i en RR-episode om at han noen ganger hadde nye tanker om ting han trodde noe om tidligere. Dette synes jeg var en dekkende beskrivelse. Det blir jo som å få en Premiere på en "ny" tanke eller tankesett. Alle gode tråder her på FB heter noe med "dagens", så jeg slang på den for pynt, droppa "tanke" og resultater ble en lite dekkende tittel med en baktanke. Jeg har nesten alltid en baktanke som homofile filosofer;)

Annonse

At de ikke synger "rockamakkafone", men "rock the microphone" i Freestyler-sangen ..

Hahaha, NØYAKTIG det samme gjelder meg! Gikk hele 6. og 7. Klasse (som jeg gikk i når sangen var på topp) og sang noe som liknet "rockamackafone"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...