Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Om jeg skal være med på raspeballemiddag (komle) i morgen selv om det kommer til å overstige makroer og kalorier grådig...

Og om jeg burde begynne på hormonell prevensjon igjen eller ikke. Tålte det så sykt dårlig de 3 årene jeg brukte p-piller (prøvde mange typer), og har trives så sykt godt med å ikke bruke det de siste 10 mnd. Det eneste ikke-hormonelle alternativet er kobberspiral, og det frister ikke :confused: Vurderer p-stav, men folk får visst så mye bivirkninger. Vil ikke... :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg skal være med på raspeballemiddag (komle) i morgen selv om det kommer til å overstige makroer og kalorier grådig...

Og om jeg burde begynne på hormonell prevansjon igjen eller ikke. Tålte det så sykt dårlig de 3 årene jeg brukte p-piller (prøvde mange typer), og har trives så sykt godt med å ikke bruke det de siste 10 mnd. Det eneste ikke-hormonelle alternativet er kobberspiral, og det frister ikke :confused: Vurderer p-stav, men folk får visst så mye bivirkninger. Vil ikke... :shifty:

Jeg kan ingenting om prevensjon, men hvis du digger raspeballer, så vil neppe en dag ødelegge for vektnedgangen. Se heller på det som en del av oppladningen til en helvetes treningsøkt på fredag? :) karbotrykk er jo det beste som finnes for å prestere bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ingenting om prevensjon, men hvis du digger raspeballer, så vil neppe en dag ødelegge for vektnedgangen. Se heller på det som en del av oppladningen til en helvetes treningsøkt på fredag? :) karbotrykk er jo det beste som finnes for å prestere bra:)

Haha, "problemet" er bare at jeg tenkte det om fårikålmiddagen søndag (+ at jeg skeiet ut ganske heftig i helga), og at jeg skal ha treningsfri på fredag pga reising :p Derfor jeg er usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal være med på raspeballemiddag (komle) i morgen selv om det kommer til å overstige makroer og kalorier grådig...

Og om jeg burde begynne på hormonell prevensjon igjen eller ikke. Tålte det så sykt dårlig de 3 årene jeg brukte p-piller (prøvde mange typer), og har trives så sykt godt med å ikke bruke det de siste 10 mnd. Det eneste ikke-hormonelle alternativet er kobberspiral, og det frister ikke :confused: Vurderer p-stav, men folk får visst så mye bivirkninger. Vil ikke... :shifty:

Ja til komler!

Og snakk med legen om prevensjon, alltid nye ting på markedet som de kanskje kan anbefale. Angående p-stav så har jeg det selv, jeg har ikke merket noen bivirkniner, men sammenliknet med p-sprøyte likte jeg sprøyte bedre for da slapp jeg mensen helt. Uansett så anbefales det å teste piller i 3 mnd før du eventuelt tar p-stav slik at du vet om du tåler hormonene eller ikke (litt lettere å slutte å spise piller enn å operere ut en stav dersom man ikke tåler hormonene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal være med på raspeballemiddag (komle) i morgen selv om det kommer til å overstige makroer og kalorier grådig...

Og om jeg burde begynne på hormonell prevensjon igjen eller ikke. Tålte det så sykt dårlig de 3 årene jeg brukte p-piller (prøvde mange typer), og har trives så sykt godt med å ikke bruke det de siste 10 mnd. Det eneste ikke-hormonelle alternativet er kobberspiral, og det frister ikke :confused: Vurderer p-stav, men folk får visst så mye bivirkninger. Vil ikke... :shifty:

Fuck det greiene der - jeg sluttet nettopp på minipillen selv.. Har gitt opp alt nå, så får bare bruke kondom. Hvis du kan fortsette uten, så ville jeg gjort det. Hvis du har slitt med det før, så vil du mest sannsynlig slite med det nå også. Just my 2 cents...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forelsket, og syns det er skummelt å føle noe for noen igjen. Sjansen for å bli såret er jo så sykt stor. Så på en side: win, på den andre er jeg redd for å bli såret :unsure:

Hva er vitsen med å ha et hjerte hvis du ikke er villig til å satse det? Dette får du til, å være forelsket er jo den beste følelsen i verden :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...