Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

): Jeg vil ha ny kjole men klarer ikke bestemme hvilken, og kan ikke kjøpe kjoler for 1.300kr når jeg egentlig ikke trenger. 

 

475748-0426_1.thumb.jpeg.9744c0d2e3c6d59123905-0014_1.thumb.jpeg.59ec667d39e6ee0714886-8242_1.thumb.jpeg.d5956dfcebb6987

 

hjelp?

Endret av QueenWinther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Født i 1988... Så 2015 er da mitt 27. leveår.

Ergo 27 år som fører meg ut av mitt tjuesjette år og inn i nummer tjuesju. 

(eller?!)

Glem kalenderårene. Ditt første leveår startet da du ble null og ble avsluttet da du ble ett. Ditt 27. leveår startet da du ble 26 og sluttet da du ble 27. Da du ble 27 var det fordi du hadde levd 27 hele år. Altså var du ferdig med ditt 27. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJUESYV.

Stas med bursdag. Men hater (VIRKELIG HATER) oddetall og nå må jeg være 27 i ett helt år.  

Skjønner problemet, og føler med deg. Tror jeg er den eneste jeg vet  om som gleder meg litt i skjul til å bli 30 ^_^ Tallet 3 er det eneste oddetallet som fungerer i mitt hode, og 30 er et fint tall. Hilsen fornøyd 28-åring (y)

La meg kaste en brannfakkel inn i debatten ved å si at det er primtall som er de beste tallene. For meg var det traumatisk å gå fra spennende 37 til kjedelige 38. 39 er så delelig på tre at det gjør vondt, og hvem har noensinne hatt lyst til å være 40? Jeg har noen triste tall foran meg :-(

Det jeg derimot virkelig ser frem til er å bli 51! Det laveste tallet som føles som et primtall uten å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

): Jeg vil ha ny kjole men klarer ikke bestemme hvilken, og kan ikke kjøpe kjoler for 1.300kr når jeg egentlig ikke trenger. 

 

475748-0426_1.thumb.jpeg.9744c0d2e3c6d59123905-0014_1.thumb.jpeg.59ec667d39e6ee0714886-8242_1.thumb.jpeg.d5956dfcebb6987

 

hjelp?

Tja, det kommer an på hva kjolen skal brukes til.

Nr 1 er kanskje den fineste, men bruken blir kanskje noe begrenset.

Nr 3 er den som skiller seg mest ut, men passer kanskje aller best til vennefest/ut på byen?

Nr 2 derimot er litt mer allsidig. Klassisk sort, ikke for kort og ikke for lang, noe som gjør at den kan brukes til vennefest, ut på byen, julebord etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når et barn er på besøk med mine barn og tar med seg lommeboka til en av mine. 5 dager senere kommer moren og gutten tilbake med lommeboka og sier han skulle bare "kødde"......

og så var det dette med fordommer =/ 10år bare...

Endret av T-man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

La meg kaste en brannfakkel inn i debatten ved å si at det er primtall som er de beste tallene. For meg var det traumatisk å gå fra spennende 37 til kjedelige 38. 39 er så delelig på tre at det gjør vondt, og hvem har noensinne hatt lyst til å være 40? Jeg har noen triste tall foran meg :-(

Det jeg derimot virkelig ser frem til er å bli 51! Det laveste tallet som føles som et primtall uten å være det.

Mjaa, har en forkjærlighet for partall. Har sikkert med orden å gjøre. Det har hendt at jeg har knust en kopp, som tilhørte ett sett på 8, og siden jeg ikke kunne ha 7 kopper i skapet, så kvitta jeg meg like greit med en kopp til... 6 er bedre enn 7 :) 

Har ikke noe forhold til primtall, men har en mild form for synestesi, så mitt forhold til tall, bokstaver og farger, er ikke nødvendigvis logisk for andre hoder enn mitt
:D Bortsett fra partall... Tallet 39 tiltaler meg da, siden det er så delelig på tre at det gjør vondt (y)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...