Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette er litt sånn glad-negativt. Jeg har siste dagen i Malaga i dag, og jeg har virkelig ikke lyst til å dra herfra. Har hatt det helt utrolig fint og kunne godt tenkt meg en uke til her. Heldigvis skal jeg rett til Købehavn nå, så får litt overgang gjennom 10 grader før jeg treffer 4-5 tilbake i Trondheim.

Skal definitivt tilbake hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Sjefen for gruppetrening på sentret kjeftet på meg i dag totalt uten grunn, og jeg har vært misfornøyd en stund - så da fikk jeg nok. Sendte en relativt casual mail med "Forresten, så vil jeg ikke være instruktør lengre, så du bør vurdere å se etter en annen instruktør." 

 

Heheheheh ((((: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjefen for gruppetrening på sentret kjeftet på meg i dag totalt uten grunn, og jeg har vært misfornøyd en stund - så da fikk jeg nok. Sendte en relativt casual mail med "Forresten, så vil jeg ikke være instruktør lengre, så du bør vurdere å se etter en annen instruktør." 

 

Heheheheh ((((: 

trives man ikke så er det intet sted å tilbringe arbeidstid... kom deg unna og jobb for folk som setter pris på ditt vesen og kunnskap.

TJUESYV.

Stas med bursdag. Men hater (VIRKELIG HATER) oddetall og nå må jeg være 27 i ett helt år.  

men anyways så er det jo moro med bursdager vel :D   gratulerer med 27 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJUESYV.

Stas med bursdag. Men hater (VIRKELIG HATER) oddetall og nå må jeg være 27 i ett helt år.  

Skjønner problemet, og føler med deg. Tror jeg er den eneste jeg vet  om som gleder meg litt i skjul til å bli 30 ^_^ Tallet 3 er det eneste oddetallet som fungerer i mitt hode, og 30 er et fint tall. Hilsen fornøyd 28-åring (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...