Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

hmm dagens jævli usikre. 

selge landeveis sykkelen for å kjøpe seg en flott fatbike så man kan kose seg i naturen kontra jage på den akk så nydelige asfalten    

INGENTING kan måle seg med å dundre ner en bakke i 70km/t på landeveien, eller jo, en nydelig flytsti sammen med gode venner uten noen form for stress :p 

dvs jævli dratt i hver retning da alt er morro 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm dagens jævli usikre. 

selge landeveis sykkelen for å kjøpe seg en flott fatbike så man kan kose seg i naturen kontra jage på den akk så nydelige asfalten    

INGENTING kan måle seg med å dundre ner en bakke i 70km/t på landeveien, eller jo, en nydelig flytsti sammen med gode venner uten noen form for stress :p 

dvs jævli dratt i hver retning da alt er morro 

Å neeei, ikke selg, landevei er ^_^^_^^_^!!! Tenk bare når de første varme vårdagene kommer med nykostet asfalt....

Har ikke prøvd fatbike, da. Men har vennene dine - som du skal dundre over røtter og stein med - fatbike alle sammen? I så fall er det bare en løsning - begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeei, ikke selg, landevei er ^_^^_^^_^!!! Tenk bare når de første varme vårdagene kommer med nykostet asfalt....

Har ikke prøvd fatbike, da. Men har vennene dine - som du skal dundre over røtter og stein med - fatbike alle sammen? I så fall er det bare en løsning - begge deler. 

ja det er en helt spesiell dag, kjerringa lurte på meg i våres, det var bart og sopa på hoved veien, men ikke på veien inn i feltet, så jeg tok med en sopemaskin fra jobben og sopa ei stripe til landeveissykkelen :D 

og ja desverre så har alle "vennene"(begynner å revurdere vennekrets kanskje?) fatbike, og bare noen av disse har landeveissykkel åsså har de fått det for seg å kjøre bort for å sykle på fjella rundt oss osv, og deet er ikke så fett på 23mm conti gummi :D

 

men budsjettet klarer ikke 17-20k som må handles inn til fatbike:p  uten å likvidere noe annet hobby messig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

En tinder-bruker på 24år med navnet Eveline (jente) har kopiert profilen min og sender ut min instagram .... jeg får følgere men what? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang på en trendy bar i går da en blond dame kom bort til meg og sa "Hey, Mr.  fresh fitness jo!"

"Trener du der også?" spurte jeg  iom at jeg ikke kunne si at jeg hadde sett henne før.

"Ja, du er han med baggen" svarte hun, jeg bare "baggen? hva er det for noe galt med den baggen?" 

"Ingen ting" svarte hun, kniste og gikk.....

Ok, jeg pleier å ha en liten mørk blå bagg med plass til vannflaske, belte, mobil, etc, med  meg inn på trening. Kjenner flere andre som også gjør dette, men enkelte damer (cardio-bunnyer) syntes tydeligvis at dette er rart og må komentere det, men jeg skjønner ikke hvorfor?o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang på en trendy bar i går da en blond dame kom bort til meg og sa "Hey, Mr.  fresh fitness jo!"

"Trener du der også?" spurte jeg  iom at jeg ikke kunne si at jeg hadde sett henne før.

"Ja, du er han med baggen" svarte hun, jeg bare "baggen? hva er det for noe galt med den baggen?" 

"Ingen ting" svarte hun, kniste og gikk.....

Ok, jeg pleier å ha en liten mørk blå bagg med plass til vannflaske, belte, mobil, etc, med  meg inn på trening. Kjenner flere andre som også gjør dette, men enkelte damer (cardio-bunnyer) syntes tydeligvis at dette er rart og må komentere det, men jeg skjønner ikke hvorfor?o_O

Jeg har også synes det er litt merkelig med de bagene. Bestandig lurt på hva som er såååå viktig oppe i de bagene da folk på død og liv skal drasse de med seg. Selv har jeg kun med meg magnesiumsflaska og saftflaska inn fra garderoben. Til info er jeg hverken "cardio bunny" eller dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også synes det er litt merkelig med de bagene. Bestandig lurt på hva som er såååå viktig oppe i de bagene da folk på død og liv skal drasse de med seg. Selv har jeg kun med meg magnesiumsflaska og saftflaska inn fra garderoben. Til info er jeg hverken "cardio bunny" eller dame.

Knotete å bære alt i hendene når man flytter seg fra det ene stedet til det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også synes det er litt merkelig med de bagene. Bestandig lurt på hva som er såååå viktig oppe i de bagene da folk på død og liv skal drasse de med seg. Selv har jeg kun med meg magnesiumsflaska og saftflaska inn fra garderoben. Til info er jeg hverken "cardio bunny" eller dame.

Nja, det er jo det å slippe å bære alt løst da. Er jo typisk at folk glemmer både mobil, vannflasker og gud vet hva overalt, skal man ha med seg belte eller en strikk så blir det fort mye å dra på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også synes det er litt merkelig med de bagene. Bestandig lurt på hva som er såååå viktig oppe i de bagene da folk på død og liv skal drasse de med seg. Selv har jeg kun med meg magnesiumsflaska og saftflaska inn fra garderoben. Til info er jeg hverken "cardio bunny" eller dame.

belte, flaske, svette håndkle, micro vekter, kalk, wrist wraps, knebind, rulle osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...