Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når tiden ikke strekker til og man må velge mellom: 2 beinøkter denne uka (istedenfor 3) eller 2 beinøkter uten hviledag imellom for å få til alle 3. Det negative med 2 på rad er at jeg er redd for overbelastning (kneskade), men samtidig kjører jeg rehab-program og vil gjøre mest mulig før jeg skal til fysio neste gang ... what to do? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tiden ikke strekker til og man må velge mellom: 2 beinøkter denne uka (istedenfor 3) eller 2 beinøkter uten hviledag imellom for å få til alle 3. Det negative med 2 på rad er at jeg er redd for overbelastning (kneskade), men samtidig kjører jeg rehab-program og vil gjøre mest mulig før jeg skal til fysio neste gang ... what to do? 

Hva med to skikkelige beinøkter på treningssenter, og en kjapp husmorøkt hjemme? :) Noe a la dette. Har gjort det noen ganger selv, og blitt sliten av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med to skikkelige beinøkter på treningssenter, og en kjapp husmorøkt hjemme? :) Noe a la dette. Har gjort det noen ganger selv, og blitt sliten av det!

Ja, tenkte at hjemmeøvelser er reserven. Men egentlig skal jeg jo gjøre rehab-øvelser på bosuball, kanskje jeg heller skal bruke en sofapute og i tillegg gjøre programmet du linket til. Han jeg skal besøke blir nok passe happy av å se meg sprette rundt med rumpa i været i et passende antrekk :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenkte at hjemmeøvelser er reserven. Men egentlig skal jeg jo gjøre rehab-øvelser på bosuball, kanskje jeg heller skal bruke en sofapute og i tillegg gjøre programmet du linket til. Han jeg skal besøke blir nok passe happy av å se meg sprette rundt med rumpa i været i et passende antrekk :roflmao:

Da er det jo avgjort! Du får trent, og han får seg litt eyecandy. Vinn-vinn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde såpass mykje maur i rauå at eg bestemte meg for å ta ei "prøveoppsetting" av det nye teltet mitt i kveld... 

Dagens glade: fekk det opp og det ser bra ut :) 

Dagens usikre: det er kanskje litt snodig å setta opp telt i stua rundt midnatt... :p 

Natta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde såpass mykje maur i rauå at eg bestemte meg for å ta ei "prøveoppsetting" av det nye teltet mitt i kveld... 

Dagens glade: fekk det opp og det ser bra ut :) 

Dagens usikre: det er kanskje litt snodig å setta opp telt i stua rundt midnatt... :p 

Natta! 

Hahaha:roflmao: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snakker du spansk så why not :) de får snakket spansk med noen andre, og du får pussa litt på spansken din :D 

Jeg er livredd for å prate feil. Idiotisk ja, men jeg har en tullete stemme i hodet som sier at sålenge de kan norsk eller engelsk trenger ikke jeg prate spansk, og da får jeg det ikke til, alt krøller seg bare :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...