Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal!!! jeg skal også. :D 

Ja, har utrolig lyst! Egentlig vil jeg ha en som går fra håret og loddrett nedover, men jeg har en svært formell jobb så mulig jeg må ta en vannrett fra skulder til skulder som lettere kan skjules. Har en på skulderen fra før og har alltid ergret meg over at den som oftest er skjult, jeg vil jo vise frem pynten min 😃 har du bestemt deg for motiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Ja, har utrolig lyst! Egentlig vil jeg ha en som går fra håret og loddrett nedover, men jeg har en svært formell jobb så mulig jeg må ta en vannrett fra skulder til skulder som lettere kan skjules. Har en på skulderen fra før og har alltid ergret meg over at den som oftest er skjult, jeg vil jo vise frem pynten min 😃 har du bestemt deg for motiv?

Ja, har bestilt time også :) Kommer til å legge ut bilde når den er tatt, men ikke noe avsløringer før det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

 

Wohooo! En skrivende PT? ;) Gratulerer med valget!

Takk!
Skrivende PT. Det er håpet.
Slik ting er, og har vært, for meg de siste årene har jeg innsett at jeg må finne noe jeg trives med, og ettersom min fantastiske samboer støtter meg så har jeg muligheten til å forsøke meg på et annet område enn der jeg er utdannet (ingeniør). Planen er å fortsette å skrive, komme i gang som PT etter eksamen i høst, og evt også ta deltidsstilling/vikariat som mattelærer eller noe i den duren. Men det er langt i fra sikkert at det lar seg gjøre. Uansett er det verdt et forsøk - ellers vet jeg jo ikke om det kanskje kunne gått. Skummelt, syntes jeg, å gjøre dette fremfor det trygge valget = fast og forutsigbar jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk!
Skrivende PT. Det er håpet.
Slik ting er, og har vært, for meg de siste årene har jeg innsett at jeg må finne noe jeg trives med, og ettersom min fantastiske samboer støtter meg så har jeg muligheten til å forsøke meg på et annet område enn der jeg er utdannet (ingeniør). Planen er å fortsette å skrive, komme i gang som PT etter eksamen i høst, og evt også ta deltidsstilling/vikariat som mattelærer eller noe i den duren. Men det er langt i fra sikkert at det lar seg gjøre. Uansett er det verdt et forsøk - ellers vet jeg jo ikke om det kanskje kunne gått. Skummelt, syntes jeg, å gjøre dette fremfor det trygge valget = fast og forutsigbar jobb

Worst case er jo at du sitter igjen med masse kompetanse om noe du selv kan benytte deg av i seinere tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva du ville gjort?" Vel, nå vet jeg at jeg som eneste person på hele togperrongen gikk rett bort til h*n som gikk ned i togsporet for å ende sitt liv og fikk personen opp igjen! Politiet ble ringt og jeg ble stående med hånda på ryggen til h*n og prøvde å trøste og prate helt til h*n ble hentet. Herregud så vondt jeg har det i etterkant. Tenk å ha det så ille at dette er siste løsning for å få den hjelpen person helt klart burde ha fått for lengst, og så ung som h*n var! Fantastiske helse-Norge!

Endret av miaheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...