Gå til innhold

Tid tilovers.


Athene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syns det er morro med alt som durer og går, men den på to hjul er favoritten min:

hehe...Duckateer? Det var det vi kalte dere i Australia :D Men...den er i det minste godkjent. Den og Buell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å si det, men jeg har egentlig ingen hobbyer utover trening. Jeg gjør ingenting :eek:

Er vel litt i den kategorien selv. Har lyst til å begynne med skyting igjen, og kanskje jakt - men da må jeg gjøre det en dag jeg ikke er for sliten til å skyte trygt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel litt i den kategorien selv. Har lyst til å begynne med skyting igjen, og kanskje jakt - men da må jeg gjøre det en dag jeg ikke er for sliten til å skyte trygt ;)

Drev med skyting når jeg var liten. Fenget meg ikke, selv om jeg vant kretsmesterskapet i min klasse. Kan nevnes at jeg var den eneste som stilte i den klassen og, men det er jo detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev med skyting når jeg var liten. Fenget meg ikke, selv om jeg vant kretsmesterskapet i min klasse. Kan nevnes at jeg var den eneste som stilte i den klassen og, men det er jo detaljer.

Skal ikke klage på det. Var slik jeg vant mitt første kretsmesterskap i judo også. Ble flyttet til +16-gruppen, og lærte for første gang om armbend og kvelinger... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel nesten si TV, fitnessbloggen :oops: og å spille gitar. Men nå har jeg akkurat begynt på en master, i tillegg til å jobbe 100% fast og trene 6-7 timer i uka, så da har jeg ikke så mye fritid lengre... Skal sies at jeg elsker jobben min og gleder meg til å sette igang på første fag i masteren, såeh, da er det vel egentlig en hobby?:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...