Gå til innhold

Tid tilovers.


Athene

Anbefalte innlegg

Sånn at det skal i hvertfall virke som om vi har litt tid tilovers vedsiden av det å jobbe,trene, være sammen med/ ta seg av familie/kjæreste/venner.

Så tenkte jeg jeg skulle starte en tråd det folk kunne si litt om sine hobbyer/lidenskaper.

126_2019_14807755ebdbdb_medium.jpg126_2019_148077548cc663_medium.jpg87_1565_1181246431_medium.jpg

Dette er vel den hobbyen jeg har som jeg liker best:)

(Bildene er av noen av smykkene jeg har laga tidligere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke tid til overs :p

Skole mer eller mindre hver dag, minst 15t trening i uken, 2 jobber og masse lesing tar nok all min tid.. Men når jeg er ferdig med studiene og ikke skal konkurrere mer, vurderer jeg å begynne med ridning igjen :-)

Man kan vel forsåvidt si at hobbyen min er spising - stort sett det jeg gjør når jeg ikke har NOE annet å gjøre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tid til overs :p

Skole mer eller mindre hver dag, minst 15t trening i uken, 2 jobber og masse lesing tar nok all min tid.. Men når jeg er ferdig med studiene og ikke skal konkurrere mer, vurderer jeg å begynne med ridning igjen :)

Man kan vel forsåvidt si at hobbyen min er spising - stort sett det jeg gjør når jeg ikke har NOE annet å gjøre :p

hva slags hesting drev/driver du med? :)

man blir visst aldri helt ferdig med hester, det er enda kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags hesting drev/driver du med? :)

man blir visst aldri helt ferdig med hester, det er enda kos!

Jeg vet! Vil liksom alltid tilbake! Jeg red på rideskole i ca. 8 år, og etter det hadde jeg hest på fòr :) Drev mest med sprangridning + konkurrerte litt i terrengritt. Begynner å bli en stund siden nå, og merker jeg savner det!

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Vil liksom alltid tilbake! Jeg red på rideskole i ca. 8 år, og etter det hadde jeg hest på fòr :) Drev mest med sprangridning + konkurrerte litt i terrengritt. Begynner å bli en stund siden nå, og merker jeg savner det!

Hva med deg?

Det meste.. :D jobbet med hester i canada/usa. drevet endel på med innridning og trenining av grønne hester. Tur/kommunikasjon/terrengritt er det som er gøyest nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er full av overraskelser Lars!

sybd du ikke liker forfallte, gamle damer over 30... :rofl:

Det er ikke så ille med dem rett over 30 - det er verre med dem som har forfalt på forskjellig vis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager slike smykker som dem til venstre. Klassisk norrønt etter brynjemønster, men jeg lager i sølv. Har til og med forhandleravtale på edelmetaller og utstyr ;)

Så gøy:)

Da vet jeg hvem jeg skal snakke med den dagen jeg skal la brynje i full størrelse:P

Så jeg tar gjerne en kilo sølv :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy:)

Da vet jeg hvem jeg skal snakke med den dagen jeg skal la brynje i full størrelse:p

Så jeg tar gjerne en kilo sølv :whistling:

Du får ikke laget brynje på en kilo. Min er over 5kg, og den er bare halvferdig. Det var slik jeg begynte med smykker, forresten, men mye lettere å jobbe med sølv enn jern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke laget brynje på en kilo. Min er over 5kg, og den er bare halvferdig. Det var slik jeg begynte med smykker, forresten, men mye lettere å jobbe med sølv enn jern ;)

Hehe det vet jeg men 1 kg er fortsatt en grei start :p

Ja det ville jeg tro ettersom sølv er et mykere metall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste.. :D jobbet med hester i canada/usa. drevet endel på med innridning og trenining av grønne hester. Tur/kommunikasjon/terrengritt er det som er gøyest nå :)

Åh, så spennende! Jeg var veldig nyskjerrig på horsemanship og innridning da jeg holdt på med hest!uff, nå savner jeg det bare ENDA mer da! :-P jobbe med hester i canada/usa hørtes ut som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Vil liksom alltid tilbake! Jeg red på rideskole i ca. 8 år, og etter det hadde jeg hest på fòr :) Drev mest med sprangridning + konkurrerte litt i terrengritt. Begynner å bli en stund siden nå, og merker jeg savner det!

Hva med deg?

Heldigvis er det aldri er seint å begynne igjen!! (eneste "problemet" er bare at man dessverre blir grusomt støl når man ikke har ridd på lenge" :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...