Gå til innhold

Tid tilovers.


Athene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På dagtid studerer jeg medisin. På kveldstid studerer jeg medisin. I fritiden min studerer jeg medisin. Bildet under er forøvrig tatt på julaften, for på julaften studerer jeg også medisin.

[ATTACH=full]5926[/ATTACH]

Hvor langt er du kommet på vei i studiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er overaskende vanskelig i tillegg!

Nybegynner! Det er så enkelt.

  1. Legg deg på sofa. Husk fjernkontroll
  2. Ta på pledd
  3. Få hund til å ligge i fotenden
  4. Slå på TV
  5. Sov litt
  6. Se om det har begynt noe spennende siden du sovnet
  7. Gå til #5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]5933[/ATTACH]

Min tid går til: Bebbi nr.1 (bimmer'n som får ALT for mye stæsj!!) og Bebbi nr. 2 (yamaha'en)

Også spiser jeg, en del, mye, og sitter alt for mye på fitnessbloggen. Når jeg ikke gjør dette, så trener jeg.

Hallo? Felgene skal stå i stua :D Ellers er du ikke hardcore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sånn egentlig elsker jeg å lage kort, pusse opp møbler og lage mat som jeg aldri har laget før og bake. De to første tinga er det lenge siden jeg har fått gjort noe med, men håper på å få starta på kortlaging snart igjen ;-).

Jeg er egentlig litt kjedelig person, men det går så mye tid til jobb og den type ting..så når jeg da har fri så har jeg egentlig ikke lyst til noe mer enn å sitte på rompa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...