Gå til innhold

Tid tilovers.


Athene

Anbefalte innlegg

På sommeren går all fritiden min til å kjøre rundt på min kjære motorsykkel, "Skyggen"

Shadow? Ikke dårlig sykkel, men jeg kan aldri gå tilbake etter en HD FLSTF (Fat Boy) med 1550cc og 101hk. Men slike er for dyre her hjemme :S

[ATTACH]5776[/ATTACH]

post-462-14440827559774_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På sommeren går all fritiden min til å kjøre rundt på min kjære motorsykkel, "Skyggen";

[ATTACH]5772[/ATTACH]

Sørger for å ikke ha så mye fritid på vinteren, for den brukes bare til å lengte frem til sommeren! :p

Hadde shadow tidligere jeg også, måtte desverre selge min skygge når jeg flytta til Trondheim :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tegner når jeg har tid jeg:) dette er bare ei skisse, det viser seg at jeg ikke har lagt inn så mange bilder av tegninger på denne pcen :)

Var veldig bra. Hva med å skaffe deg en wacom-pad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) hva er wacom-pad?

Det er sånn tegnebrett med penn som man bruker for å tegne på PC. Kobler rett opp mot photoshop eller tilsvarende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne

Når jeg ikke trener så jobber jeg med å realisere meg selv som kunster. Jeg drevet å laget kunst i mange år og synes dette er veldig gøy. Mitt siste kunstverk heter Larven. Dette er en dyp metaforisk forestilling av hvordan samfunnet misbruker natur resursene.

Jeg tar gjerne imot kritikk, men dere trenger ikke å slenge dritt liksom.

Larve.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke trener så jobber jeg med å realisere meg selv som kunster. Jeg drevet å laget kunst i mange år og synes dette er veldig gøy. Mitt siste kunstverk heter Larven. Dette er en dyp metaforisk forestilling av hvordan samfunnet misbruker natur resursene.

Jeg tar gjerne imot kritikk, men dere trenger ikke å slenge dritt liksom.

*ler* Sett tilsvarende på nett. Husker ikke om det var samme, men den er klassisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...