Gå til innhold

Tid tilovers.


Athene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synger og spiller piano, har laget noen sanger som jeg er ganske greit fornøyd med, pluss at jeg også spiller litt gitar. :) Elsker å lage mat, fotografere, danse og så videre. Ellers blir det mye lesing om trening og kosthold på nettet og litt bøker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre alt for lite fritid :( Overgangen fra student til fulltidsjobb var brutal, og føler tiden stort sett bare går til sove-spise-jobbe-trene-lage mat... Alle ekstra penger går til sparing. Men hvis det kan kalles en hobby, så bruker jeg og mannen min vår ledige tid til å planlegge og researche fremtiden vår :) Er i prossessen med å starte et firma i Karibien med utleie av ubåter, og det er utrolig mye som må gjøres av tillatelser, søknader, obligatoriske kurs og styr. Men det går fremover, sakte sakte... ;) August er det avreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har desverre alt for lite fritid :( Overgangen fra student til fulltidsjobb var brutal, og føler tiden stort sett bare går til sove-spise-jobbe-trene-lage mat... Alle ekstra penger går til sparing.

Da må jeg bare si "velkommen til voksen-livet" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare si "velkommen til voksen-livet" :D

Leste du hele posten? :eek: Er jo nettopp i full gang med å la voksenlivet seile sin egen sjø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du hele posten? :eek: Er jo nettopp i full gang med å la voksenlivet seile sin egen sjø!!

Jeg svarte på det jeg quotet. Om du finner en vei ut av det vil jeg gjerne vite hvordan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kenneth Vassli
Jeg er som Hans Frederik bilgal. Går mye tid på disse bilene. Og prosjektet for 2012/2013 blir 750 gamp, 900 nm og noen små forandringer på utseendet. Og selvfølgelig understell.

Bilen er en 99/00 A6 2.7 Biturbo.

Og i vintermodus. :D

Nå er jeg ingen Audimann, men skjønner såppas at den bilen må ha en prosjekt tråd? så sinnsykt rå ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interesser utenom alt det vanlige? Hmmm. Jeg går skole, spiser, er alt for sosial, med på alt som finnes av frivilligarbeid. Så tror nesten hobby utenom må bli å slappe av! Det er noe jeg gjør yderst sjeldent, men når jeg en gang har tid er det fantastisk :D

Å slappe av er en kunst i seg selv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...