Gå til innhold

Kleine date historier


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på en date (hadde vært på minidates med hun et par ganger, dette var vel for å seal the deal) en gang, levende lys, roser, hjemmelagd middag (biff av beste sort), vi lo, hadde det koselig hele kvelden, og på slutten fikk jeg en klem og "hade a".. gjorde jeg noe feil her?

Too soft.

Spenningen er en god blanding av kjemi og balansen mellom aggressiv / myk tilnærming. Er du for myk, så er du for chill. Er du for aggressiv, så er du bare en creepy fuck.

Det er uansett et emne som krever egen tråd og flere bøker å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange mislykka damer jeg har datet, så en liten funny story:

Traff ei veldig fin og hyggelig jente på 17. Mai, vi bestemte oss for å møtes en liten uke etter, gikk en lang tur i parken, grilla og koste oss i mange timer. Og siden hun hadde hørt fra venninnene hennes at jeg trener mye så spurte hun "ja men siden du trener mye, har du sixpack?" Jeg svarte med latter "nei, det har jeg ikke desverre." Ho ble skikkelig skuffa, daten endte der, hun begynte å hooke opp med en kompis av meg (som forøvrig har sixpack.

Vi møttes tilfeldig på stranda, jeg hadde nettopp trent og armene mine var vilt pumpa, og ho sikla etter meg. Snakk om å være shallow da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date (hadde vært på minidates med hun et par ganger, dette var vel for å seal the deal) en gang, levende lys, roser, hjemmelagd middag (biff av beste sort), vi lo, hadde det koselig hele kvelden, og på slutten fikk jeg en klem og "hade a".. gjorde jeg noe feil her?

Du forventet tydeligvis at hun skulle ta initiativet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg kan godt fortelle en morsom datinghistorie fra livet mitt: En fyr stalket meg på Facebook og skrev en dag en melding til meg av typen: "Du ser søt ut, skal vi møtes for en kaffe?". Jeg avslo høflig da jeg hadde et godt øye for en annen på den tiden. Men denne fyren ga seg ikke så lett! Etter noen uker (kanskje ett par mnd?) sendte han meg en ny meld og spurte om det hadde blitt noe med meg og han andre fyren, jeg fortalte at det hadde gått dårlig med han andre, og denne fyren ba meg på nytt ut på en kaffe. Denne gangen takket jeg ja, da jeg ble smigret av gutsen hans! Kaffedaten var hyggelig nok, han var litt stiv, vi hadde ikke så mye til felles, men jeg ble med på å møtes dagen etter for å gå en tur. Da jeg kom til han dagen etter (han hadde sagt at jeg bare kunne gå inn døra hans) STO HAN I BAR OVERKROPP OG SKIFTET PÅ SENGEN! Jeg ble så paff at jeg brøt ut i latter, og sa: "Virkelig, står du her i baris og skifter på sengen?! Smooth ..."

IKKE en perfekt date :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg kan godt fortelle en morsom datinghistorie fra livet mitt: En fyr stalket meg på Facebook og skrev en dag en melding til meg av typen: "Du ser søt ut, skal vi møtes for en kaffe?". Jeg avslo høflig da jeg hadde et godt øye for en annen på den tiden. Men denne fyren ga seg ikke så lett! Etter noen uker (kanskje ett par mnd?) sendte han meg en ny meld og spurte om det hadde blitt noe med meg og han andre fyren, jeg fortalte at det hadde gått dårlig med han andre, og denne fyren ba meg på nytt ut på en kaffe. Denne gangen takket jeg ja, da jeg ble smigret av gutsen hans! Kaffedaten var hyggelig nok, han var litt stiv, vi hadde ikke så mye til felles, men jeg ble med på å møtes dagen etter for å gå en tur. Da jeg kom til han dagen etter (han hadde sagt at jeg bare kunne gå inn døra hans) STO HAN I BAR OVERKROPP OG SKIFTET PÅ SENGEN! Jeg ble så paff at jeg brøt ut i latter, og sa: "Virkelig, står du her i baris og skifter på sengen?! Smooth ..."

IKKE en perfekt date :roflmao:

prøvde sikkert bare å skape stemning da haha:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klein og klei. Traff fruen da jeg var 20. Nøyaktig på dagen året etter ble sønnen vår født. Nøyaktig ett år etter giftet vi oss. Ganske nøyaktig ett år etter ble veslejenta født (de er 20 og 22 nå). Vi er fortsatt gift. Nuvel, vi har aldri hatt helger/ferier for oss selv, kun en og annen kino. Alltid en for alle og alle for en:) sånn skal det være. Ei helg for ikke mange årene siden skulle begge unga bort, da skulle hr. og fru Stilken VIRKELIG ha en helgedate og pleie hverandre. London, Barcelona, Amsterdam, Køben… you name it, dit drar vi… alt ble vurdert, endte opp på soffa'n hjemme zzzzzzzzov over hele helga - sov! Ikke mye romantikk i lufta nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang på date med en fyr som skalla i døra tre sek etter vi hadde hilst på hverandre. Han måtte stå et kvarter inne på dassen med blod fra nese og munn. Før vi skulle si hade tråkka han i tidenes våteste og største hundebæsj med de nye hvite skoene sine.

Han ringte meg aldri tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off

5-6 år siden:

skulle ha en "filmkveld" med ei venninne av bestevennina mi. Ho hadde jo en crush på meg.

vi såg jo 2 filmer, pratet hele tiden.....og når eg ville kysse ho....så ville ho ikke o_O dafaq?

da vart det plutselig kleint og greier, så ho for hjem.

dagen etter sender ho meldinger.... ho sier ho er små forelska i meg.

da eg spør hvorfor ho ikke ville kysse? " fordi eg komanderte ho til å kysse, det liker ho ikke" ( jenta var på den tiden i militæret, likte ikke ordre tydlegvis. men eg ga jo fan ikke noe ordre, sa jo bare "kom nærmere" o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...