Gå til innhold

Kleine date historier


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Innså ikke at det var en date før et par etterpå, men:

Twilight 2-premieren i 2009 (som forresten var på 18-års dagen min, lol). Avtalte å se filmen med to kompiser i klassen over meg og søsteren til han ene. Why not.

Kompisen min skulle hente meg. Jeg kjenner den sterke parfymelukta allerede før jeg åpner bildøra. Intetanende meg spør ham hvor de to andre er, og det viste seg at han hadde bestilt billetter slik at vi fire ikke skulle sitte sammen; søskenparet hadde seter i den andre enden av salen. Fire venner på kino ble plutselig til en snik-date. "Daten" min hadde handlet en full(!) remapose med masse snop, og prøvde å sprengfôre meg under hele filmen. I sideblikket merket jeg at han støtt og stadig kikket på meg, spesielt under de mer romantiske scenene. Jeg satt stiv som en pinne med blikket fryst fast på skjermen under hele filmen, og måtte late som at jeg var oppslukt i filmen som en patetisk fjortis, slik at jeg hadde en unnskyldning til å ikke flørte med ham som man egentlig gjør på en kinodate. Bilturen hjem var preget av en pinlig stillhet. Han parkerer bilen hos meg og de 10 neste sekundene - hvor det forventes et kyss som en avslutning på kvelden - blir om mulig enda mer pinlig. Prøver å leke dum i det han lener seg mot meg, kremter, gjør en unnamanøver, gir ham en anstrengt klem, og løper ut av bilen.

I survived.

#foreveralone #nevergonnadateanyoneagain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

En gang var jeg ute med en fyr - selvgod type, prøvde VELDIG hardt å fortelle at han hadde mye penger, og kysset meg på første date. Not my kind of guy, men jeg tenkte at jeg slapp å møte han igjen.

På veien hjem dagen etter skulle jeg ta t-banen, og der møter jeg selvfølgelig fyren, som skal av på samme stopp som meg. Han kysser meg på kinnet og stinker 7/11-pølse, og jeg blir, om overhodet mulig, enda mer kvalm av typen. Vi(han) snakker hele veien, for det meste han om all den dyre drikken han og brødrene drakk i går kveld, og jeg nikker sånn halvveis. Da vi går av skjønner jeg at han skal kysse meg, og akkurat tidsnok snur jeg hodet, får et kyss på kinnet, og gliser fornøyd. "Nå skal jeg trene knebøy. Hadet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg kom på noe ekstremt kleint som skjedde meg en gang:

Det var en julemorgen jeg kledde meg opp i rødt korsett, og pynta meg skikkelig for eksen.

Hva gjorde han når jeg prøvde å vekke ham? Gjett!

Markér: Han fikk latterkrampe av meg, sa at jeg var morsom, og snudde seg rundt for å sove videre. Jeg gikk skuffet inn på kjøkkenet, og vasket og gjorde oppvasken i en times tid. Tror aldri selvtilliten min har blitt så kraftig gruset ned i bakken som den gangen. Jeg tåler å høre litt av hvert, men.. ja. Har holdt meg til joggeklærne siden den gang <3 Dat reaction. LOL! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Jeg kan ikke skilte med så mange kleine, men den ene gangen typ x-en hennes buste inn i stuen hennes på første date kan man vel si var ganske lite komfortabel.

 

En annen ganske nylig når jeg var på ferie med family'n i USA: Har date nummer to med en jente hvor de visste dette for jeg måtte låne bilen for å møte hun på date #1 (så måtte jo forklare hva og hvor jeg skulle). Etter at vi har spist middag på date #2 drar vi hjem til meg og ender i sengen. Min mor og stefar er da ute på middag, men kommer hjem midt i akten kan du si. Hadde låst døren til soverommet, men moder'n tok et godt tak i håndtaket, og hørte at vi holdt på.

Dama var kul nok til å ikke lage noe greie og møtte moren min og stefaren min etterpå og fikk høre deres livshistorie.... Stefaren min sa dagen etter: Var ikke det litt tidlig for overnatting.... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...