Gå til innhold

Kleine date historier


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min første date som resulterte i 3 år langt forhold: Jeg kom hjem til han, så på film, drakk vin, og jeg ble dritsvimmel og passet helt ut (aldri skjedd før) han trodde han måtte ringe ambulansen, men jeg kom til livet igjen et par kvarter senere. Lå helt dø på sofaen.

Men betyr virkelig at "vil du komme over å se en film?" at han egentlig forventer sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date (hadde vært på minidates med hun et par ganger, dette var vel for å seal the deal) en gang, levende lys, roser, hjemmelagd middag (biff av beste sort), vi lo, hadde det koselig hele kvelden, og på slutten fikk jeg en klem og "hade a".. gjorde jeg noe feil her?

Nei, men det er ikke alle som vil ligge med fyren bare etter noen dates. Mange holder faktisk igjen i frykt for at gutten stikker etter sexen, noe som jeg vet maaange jenter og sikkert gutter, synes er jævlig sårende. Så hvis han ikke klarer å vente på jenta til hun er klar, så er han ikke rette typen og kan dra å seile sin egen sjø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er ikke alle som vil ligge med fyren bare etter noen dates. Mange holder faktisk igjen i frykt for at gutten stikker etter sexen, noe som jeg vet maaange jenter og sikkert gutter, synes er jævlig sårende. Så hvis han ikke klarer å vente på jenta til hun er klar, så er han ikke rette typen og kan dra å seile sin egen sjø!!

Forventet ikke akkurat sex, men forventet litt mer enn en 1 sekunds klem og et kaldt hade a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte en kar fra nettet for et par år siden. Han bodde på andre siden av Norge for meg og jeg skulle være der et par dager. Første inntrykket, han var lav. Altså veldig lav a'la meg.. For det andre, vi skulle være intime.. Han ville ikke ta på meg fra livet og ned, og med nød på brystet. For det tredje, han var jo fader ikke større enn en finger. MIN finger. Det er det kleineste og mest pinlige jeg har vært med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg ble bedt på middag en gang. Etter maten ville hu vise meg rundt i boligen. Soverommet først... og sist.

En særdeles lite klein date.

En gang hadde jeg en fyr på besøk, som ville se huset.

"Får jeg ikke se soverommet ditt?"

"Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være av interesse?"

Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte en kar fra nettet for et par år siden. Han bodde på andre siden av Norge for meg og jeg skulle være der et par dager. Første inntrykket, han var lav. Altså veldig lav a'la meg.. For det andre, vi skulle være intime.. Han ville ikke ta på meg fra livet og ned, og med nød på brystet. For det tredje, han var jo fader ikke større enn en finger. MIN finger. Det er det kleineste og mest pinlige jeg har vært med på!

Altså. Nå har eg snikt litt i loggboka di og fyren må jo ha seriøse problemer vist han hadde problemer med å være intim med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på noen altfor kleine dater enda (takk og lov), men ble invitert på en filmdate gjennom sukker en gang. Så frem til daten, men takket nei senere da det kom fram at han hadde fotfetisj og spurte om det var greit at han koste med føttene mine under filmen :/ Not my cup of tea :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en date for noen uker tilbake hvor jenta kun snakket om naturen og hvordan naturens krefter virket på henne hvordan hun kunne snakke med trær og planter, hun var også veganer (av en eller annen merkelig grunn). Hadde det ikke vært for at hun var jævlig digg og at jeg klarer å "skru av" hjernen, så hadde ikke den daten vart i 2 timer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på noen altfor kleine dater enda (takk og lov), men ble invitert på en filmdate gjennom sukker en gang. Så frem til daten, men takket nei senere da det kom fram at han hadde fotfetisj og spurte om det var greit at han koste med føttene mine under filmen :/ Not my cup of tea :p

Tenk om du gikk glipp av ditt livs fotmassasje? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...