Gå til innhold

Kleine date historier


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På tinderkontoen min står det spessifisert at jeg må ha ei jente som er sporty/aktiv.

Fikk ei date som var sirka 20kg + fra bildene sine. Spurte om hu trente. Svarte at hu jogger litt innimellom, men ikke så mye de siste åra. Satt på vær vår ende av sofaen og så på tv. Hu spurte om vi heller skulle se på film. Jeg: nei.

Enkelte damer er farlig gode på å ta bilder av seg selv. Har hatt samme opplevelsen for en stund siden, men den er nok hakket mer drøy:

Matcha med hu og tok det berømte heste-sjekketrikset for å komme i gang. Samtalen gikk fint, og etterhvert fikk hun lyst på min snapchat. Hun reiste til syden dagen etter, og snappene randt inn, det var bikinisnapper en etter en! Så ok ut, ikke noe bikinifitness, men langt i fra 10kg++ . Jeg ble litt mer gira, og hun sa hun skulle hit jeg bor for å besøke en slektning. Fikk flere drøye snaps av kroppen hennes, og trodde fremdeles det var good shit, helt til hun kom inn i bilen. Større lår en meg selv, fylte ut bilsetet og vel så det. En tur til nabobygda ble til en tur ned på nærmeste bensinstasjon og så kjøre hu hjem.Skuffelsen var stor.

(Nå kan jeg høres ut som en stor stygg ulv, men når man møtes på Tinder og skal møtes i virkligheten så er det litt skummelt. Man velger selv hvor mye man ønsker å dele om seg selv før møtet, selv er jeg ganske forsiktig både her og spesielt på snapchat. Jeg bretter ikke ut om meg selv, og i hvertfall ikke lyver på meg ting. Men hun bretta ut om livet og kroppen sin, og realiteten var langt i fra slik. Jeg kjørte hu hjem på grunn av dette, ikke fordi kropp er det viktigeste, men nettopp fordi hun skapte et bilde av seg selv som var langt i fra reelt. Skuffelsen ble derfor stor. Hadde jeg vist at hun var slik som hun var hadde det vert greit, men her var det ei dame som var meeeget flink å ta bilder av seg selv) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste og beste daten jeg har vært på var den aller første med burny_. Begynte med at han var typ 4-5 timer forsinka, så jeg var på nippet å avlyse. For å ikke nevne ekstra minutter fordi han ikke visste hvor ting og jeg var.

Langt senere på kvelden så dro vi til bar, satt i ukomfortabel sofa der han sleit med å ta armen rundt meg, så det og, tappert forsøk.

MEN, i det vi sitter ved bordet utenfor baren så kommer det en gjeng med sigøynere. De skal selge blomster, kommer helt opp i oss, men blir jaget bort av noen vekter da de forstyrret alle. Jeg legger så merke til at jeg ikke finner mobilen min noen steder, for den la jeg sist på bordet, og rumenerne hadde klart å nappe den til seg. :( Vi går ikke lenger enn 2 min for å finne gjengen igjen (gjeng damer på cirka 3 stykk).

Forsøker å bestikke dem med penger, ber pent om å få mobilen tilbake, så anmelder vi dem ikke. Da presterer rumener damen på typ 65 år med å drar opp skjorta si, og både jeg og burny_ var vitne til de verste hengepuppene noensinne. Overdriver ikke, de hang ned til belteområdet, damen var ganske rund. Kar som gikk forbi og knakk sammen, samtidig som han gav oss en tommel opp.

Hun roper bare "show respect please show respect, we have nothing LOOK LOOK", og hu tar tak i puppene sine, wtf. Både jeg og Jørn bare flirte og fortalte hun at hun kan beholde mobilen. Faen, jeg orket ikke mer av det. :p

Ble også lurt til å gå nesten en time i høyhæla sko etter det, typ kl.03 om natten. Hadde smerter i beina dagen etter.

Ofte burny_ sier "Jeg fikk se pupper på første date med Celine, men det var ikke hennes."

Største puppene eg har sett noensinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...