Gå til innhold

Mellomskivene i ryggraden?


May-Linn Vorland

Anbefalte innlegg

han fant kilden til hvorfor jeg var skjeiv i hoften. Det kom ifølge han av stram øyemuskulatur på venstre øyet. Så fikk noen nåler i øret,som løste opp i det, og så "dro" han foten på plass, og der ble den værende. gikk fra å ha 7-8cm benlengdeforskjell når jeg målte avstand mellom bena sittende med bena rett frem til 0. Om det stemte eller ikke, er jeg for uproff til å vite, men det funket som fy hvertfall.

Lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stram øyemuskulatur, behandlet med nål i øret, korrigerte 8 cm beinlengdeforskjell?

Det får være grenser for hva slags eventyr man skal komme med.

Vorland har gjentatte ganger vist at hun ikke er i stand til å skille mellom kvalifiserte råd og rein svada. Det vil gjøre nada godt å skremme med hypotetiske forslag for årsakssammenhenger som kun eksisterer på teoretisk nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stram øyemuskulatur, behandlet med nål i øret, korrigerte 8 cm beinlengdeforskjell?

Det får være grenser for hva slags eventyr man skal komme med.

Vorland har gjentatte ganger vist at hun ikke er i stand til å skille mellom kvalifiserte råd og rein svada. Det vil gjøre nada godt å skremme med hypotetiske forslag for årsakssammenhenger som kun eksisterer på teoretisk nivå.

Hadde egentlig ikke tenkt å gidde å svare for har ikke mye for seg, men siden du går på personangrep gjorde jeg det likevel ;).

1. som jeg også antyder er jeg ikke overbevist om at øyet hadde noe med saken å gjøre.

2. du glemmer selvsagt å nevne manipuleringen av hoftebeinet som jeg også skriver om.

3. har du fnugg av peiling utover litt random lyskerull med rumbleroller? Jeg hadde heller ikke trodd på twisted electrons om jeg ikke hadde fått høre om det fra folk med peil. (angrep back at ya)

4. Du antyder at jeg enten later som behandlingen virket for å "skremme" en person som allerede er litt forvirret på området (for hvorfor skulle jeg ellers fortelle henne det?), eller at jeg har innbilt meg at behandlingen virket, og at jeg av andre årsaker ble bra den dagen.

Det er gode og dårlige folk i alle bransjer. Han jeg var hos har behandlet flere i Norgestoppen i vektløfting og styrkeløft, blant annet Håvard Grostad og Marte Elverum. Jeg ble anbefalt ham av Grostad. Hvem han behandler er selvsagt i prinsippet likegyldig, men jeg nevner disse likevel fordi gode utøvere velger gode terapeuter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å gidde å svare for har ikke mye for seg, men siden du går på personangrep gjorde jeg det likevel ;).

1. som jeg også antyder er jeg ikke overbevist om at øyet hadde noe med saken å gjøre.

2. du glemmer selvsagt å nevne manipuleringen av hoftebeinet som jeg også skriver om.

3. har du fnugg av peiling utover litt random lyskerull med rumbleroller? Jeg hadde heller ikke trodd på twisted electrons om jeg ikke hadde fått høre om det fra folk med peil. (angrep back at ya)

4. Du antyder at jeg enten later som behandlingen virket for å "skremme" en person som allerede er litt forvirret på området (for hvorfor skulle jeg ellers fortelle henne det?), eller at jeg har innbilt meg at behandlingen virket, og at jeg av andre årsaker ble bra den dagen.

Det er gode og dårlige folk i alle bransjer. Han jeg var hos har behandlet flere i Norgestoppen i vektløfting og styrkeløft, blant annet Håvard Grostad og Marte Elverum. Jeg ble anbefalt ham av Grostad. Hvem han behandler er selvsagt i prinsippet likegyldig, men jeg nevner disse likevel fordi gode utøvere velger gode terapeuter.

Så det er virkelig altså? Hvor finner jeg en sånn en i Bergen da....:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amba: hva var det han manipulerte? Hofteleddet? Bekkenet? Ryggen? Hvilken knokkel er det vi ser for skal stå i en slik feilstilling at benet blir 8 cm kortere?

han manipulerte hoften. Den var vridd, framover på ene siden. 8 cm var nok en mild overdrivelse, btw, var nok nærmere 4. Jeg var litt rask i avtrekkeren på første innlegget mitt. my bad. Men husk at jeg ikke målte fra stående stilling, men fra sittende med bena foran meg. og om ene hoftebenet er høyere enn det andre, så vil vinkelen gjøre at det ikke kommer like langt fram som det andre som går rett langs bakken, kun pga vinkelen, om du e med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å gidde å svare for har ikke mye for seg, men siden du går på personangrep gjorde jeg det likevel ;).

Dette er ikke personangrep. Kall det mye rart, men personangrep vil ikke være dekkende.

2. du glemmer selvsagt å nevne manipuleringen av hoftebeinet som jeg også skriver om.

Glemmer ikke. Det er du som skriver at det var øyet som var stramt, og måtte løses opp ved bruk av nål i øret. Manipulasjon av hofte er en ting. Dette er på et helt annet nivå.

3. har du fnugg av peiling utover litt random lyskerull med rumbleroller? Jeg hadde heller ikke trodd på twisted electrons om jeg ikke hadde fått høre om det fra folk med peil. (angrep back at ya)

Ja, det har jeg.

Twisted electrons? Seriøst? THE NEUTRINOS! THEY HAVE MUTATED!

4. Du antyder at jeg enten later som behandlingen virket for å "skremme" en person som allerede er litt forvirret på området (for hvorfor skulle jeg ellers fortelle henne det?), eller at jeg har innbilt meg at behandlingen virket, og at jeg av andre årsaker ble bra den dagen.

Denne skal jeg faktisk ta på min kappe. Dårlig formulering fra min side. Det var ikke rettet direkte mot deg.

Ja, jeg mener at det er lite hensiktsmessig å drive massiv synsing overfor en som allerede er forvirret. Nei, det var ikke posturologhistorien din jeg primært siktet til. (selv om den helt klart var med. Ja, det er absolutt plausibelt at du har innbilt deg at behandlingen virket. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del har jeg nok med elektronorbitaler. Det er så mye mindfuck der.

Men hvis du vil legge dem inn som basis for behandlingen din, da må jeg reagere :p

Bare et eksempel på at ikke det finnes ting vi kan måle, uten å kunne bevise sammenhengen til enda. ;) Sjekk det ut. ganske spennende saker.

Men for all del: om jeg kan gi en oppriktig anbefaling til en som spør om hjelp, og samtidig gi deg++ en helaftens så plager det meg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et eksempel på at ikke det finnes ting vi kan måle, uten å kunne bevise sammenhengen til enda. ;) Sjekk det ut. ganske spennende saker.

Vær vennlig og forklar hvordan "twisted electrons" har noen betydning når det kommer til fysiologi og anatomi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...