Gå til innhold

Mellomskivene i ryggraden?


May-Linn Vorland

Anbefalte innlegg

Revmatiske lidelser er enkelt å påvise, og er IKKE noe en kiropraktor skal blande seg borti. Det er nok ikke tilfellet her :)

Det er jeg klar over:) Jeg skrev "Kan det være at han sa inflammasjon og ikke infeksjon? Det er mer vanlig med inflammasjon enn infeksjon i ryggraden, for eksempel ved revmatiske lidelser." Med det mente jeg bare at det var mulig hun hadde hørt feil, da vi vet det er vanligere med inflammasjon i ryggraden enn infeksjon. Kiropraktoren er vel for øvrig innblandet allerede.

(Jeg anbefaler ingen å gå til kiropraktor.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg klar over:) Jeg skrev "Kan det være at han sa inflammasjon og ikke infeksjon? Det er mer vanlig med inflammasjon enn infeksjon i ryggraden, for eksempel ved revmatiske lidelser." Med det mente jeg bare at det var mulig hun hadde hørt feil, da vi vet det er vanligere med inflammasjon i ryggraden enn infeksjon. Kiropraktoren er vel for øvrig innblandet allerede.

(Jeg anbefaler ingen å gå til kiropraktor.)

Innflammasjon er relativt vanlig. Det gir seg som regel fort og kroppen ordner opp selv. Tror trådstarter har misforstått behandleren sin her :)

Til trådstarter. Skal en lege konstantere revmatisme lidelse så vil det kreves bla.a. blodprøver, og det kan ta flere år å få diagnosen ettersom den regnes som kronisk. Dette er ikke noe en kiropraktor kan stille diagnose om. Og det virker som om kiropraktoren din er flink til å synse, dersom han har sagt alt dette til deg.

Har du fått påvist benskjørhet? Har du hatt mange brudd? Har du fått en second opinion på røntgenbildene dine av kvalifisert personell? Hva sier LEGEN din? Hva føler du selv?

Mulig det har blitt spurt om mye det samme tidligere, men har ærlig talt ikke tid til å lese alle bidrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innflammasjon er relativt vanlig. Det gir seg som regel fort og kroppen ordner opp selv. Tror trådstarter har misforstått behandleren sin her :)

Til trådstarter. Skal en lege konstantere revmatisme lidelse så vil det kreves bla.a. blodprøver, og det kan ta flere år å få diagnosen ettersom den regnes som kronisk. Dette er ikke noe en kiropraktor kan stille diagnose om. Og det virker som om kiropraktoren din er flink til å synse, dersom han har sagt alt dette til deg.

Har du fått påvist benskjørhet? Har du hatt mange brudd? Har du fått en second opinion på røntgenbildene dine av kvalifisert personell? Hva sier LEGEN din? Hva føler du selv?

Mulig det har blitt spurt om mye det samme tidligere, men har ærlig talt ikke tid til å lese alle bidrag :)

Brudd, hvordan merker man at man har fått brudd i ryggraden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er overbevist om at du har den beste kiropraktoren som finnes, hvorfor renner du da til et internettforum for å få svar på alt du lurer på og for å second-guesse hans vanvittige diagnoser som du angivelig har så stor tiltro til?

Ja han er opptatt med mange pasienter, kan ikke spørre han hver gang et spørsmål dukker opp. Hadde 30 min for han forklarte hvordan rønkenbildene skal se ut og hvordan dem er oss meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This content is currently unavailable

The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der typen i kjøttdisken på Meny, han har jævlig god peiling på biff, altså.

Han er bare helt sjef. Han vet nok alt som er det vits i å vite om kyr - og da mener jeg alt! Men jeg spør ham mest om biff og sånn da, for det er jo så er det jo mange andre kunder der også og sånn. Men egentlig burde han sikkert vært landbruksminister. Minst!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der typen i kjøttdisken på Meny, han har jævlig god peiling på biff, altså.

Han er bare helt sjef. Han vet nok alt som er det vits i å vite om kyr - og da mener jeg alt! Men jeg spør ham mest om biff og sånn da, for det er jo så er det jo mange andre kunder der også og sånn. Men egentlig burde han sikkert vært landbruksminister. Minst!

:)

Da bær han få lov til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152567551544132&set=pb.622784131.-2207520000.1415182380.&type=3&theater

Se på dette bildet, dem gule på høyre side er vekke oss meg oig jeg har infeksjon i ryggraden tro du ryggraden min hqr blitt mer lik som den på venstreside? :whistle:

Ryggen din ser mistenkelig lik ut som den på høyre side.

Tror jeg avslutter mitt bidrag i denne tråden med å gjenta, og dette er for din egen helses del, å anbefale deg å få en vurdering fra en annen terapeut på hva som er galt med ryggen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mange år siden Kiropraktor blei sett på som reneste kvakksalveri på lik linje med Nåler trykket inn i kroppen på mystiske plasser aka akupunktur..

kom deg til legen, tillogmed jeg som en enkel glassfag arbeider ser på røntgen(javisst det skrives slik)bildene dine att støtdemperne dine absolutt er tillstede, problemet er att de ikke er bein og dermed ikke synes på røntgen da disse bildene bare viser beinmasse osv...

for alle sin skyld værsåsnill og gå til legen med problemene dine, så slipper vi en headliner om 3 mnd

UNG JENTE FIKK IKKE HJELP PÅ FITNESSBLOGGEN NÅ INVALID PGA NÅLER I ØRET ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du se det? Du er jo ikke en kiropraktor.... eller....?(n)

Å ikke være dansk kiropraktor i spania er tydeligvis en fordel.

Hvis det er mellomrom mellom knoklene i ryggraden, så er det en sånn gul greie der. Hvis knoklene er helt tette mot hverandre, så er det ikke.

Du ødelegger livet ditt på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...