Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter fortsatt med å få i meg nok kalorier på en arbeidsdag, spiser pasta med fetaost og oliven og kommer ikke så høyt med kalorier. Kalorier i flytende form synes jeg er lettere å få ned.

Spørsmålet er, er det veldig problematisk å hive innpå 1 L sjokomelk 4-5 dager i uken på arbeid? Er karbohydratene i sjokomelk stort sett bare sukker?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg drikker sjokomelk på havregryn nesten hver morgen, samt rett etter trening. Jeg følger 5x5 Madcow programmet, og skal opp fra 73 kg (nå), til ca. 80 kg. Nyttige kalorier og knallgodt :)

Annonse

Skrevet
  "LeopoldS skrev:
Ja, det vet jeg. Men hva vil være å foretrekke, sånn innholdsmessig. Kan lite om det der :)

Hvis det er kaloriene som er viktige er helmelk å foretrekke. Sjokomelk passer, som flere har nevnt her, best i sammenheng med trening, da den har et høyere innhold av karb, som man trenger mer av under hard fysisk aktivitet. Made sense?!:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...