Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cottage pie :hungry: Lagde alt for mye da, så jeg ble vondt mett - jeg hadde jo logget kaloriene og makroene for alt så da må alt ned :roflmao: Var virkelig kjempegodt da...

[ATTACH]166276[/ATTACH]

Må jo legge ved oppskrift og makroene, Obligatorisk når det ser så godt ut:)

Hadde hvit pizza igår - my first! Grov, tynn(og sprø<3) bunn toppet med hvitløksfyll, sprøstekt bacon, kylling, rødløk, sjampinjong og ost. Skal aldri lage tomatpizza igjen. Neida. Kanskje.

Annonse

Kjempeteit spm, men med hvit pizza, mener du da at du bare har erstattet tomatsausen med hvitløkssaus?

Ya :) Creme fraiche/rømme/kesam, finhakka hvitløk, sitronsaft, pittelitt sukrinmelis, salt og pepper - mix it all, og kjør det utover deigen(anbefaler å forsteike deigen), før du har på resten av toppingen.

Bananhavregrøt med STORE mengder peanøttsmør og smør på fordi først og fremst: NAM!, men også fordi jeg lå veldig lavt på fett i dag av en eller annen grunn :p Bananhavregrøt er min store obsession i det siste. Spist det hver dag i sikkert en uke. :hungry:

Annonse

Gårsdagens: Wrappuchino. Man tager de ingredienser man liker i en wrap. Jeg brukte strimlet biffkjøtt, kremost, og diverse grønnsaker. Mens løk/hvitløk, kjøtt og kremosten puterer i panna søles kaffi i et pent mønster oppi. Nytes med en kopp kaffi til.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...