Gå til innhold

Hva spiste du til middag idag-tråden


Millasob

Anbefalte innlegg

Lompe-enchiladas med ost, skinke, løk, cherrytomater, tomatsaus og tacokrydder. Toppet med mer ost, tacokrydder, oregano og timian. En søt liten salat med hvitløksdressing ved siden av.

Og forresten, jeg har funnet ut at å kjøpe vanlige lomper til 5 spenn i steden for 20 spenn (speltlomper) er ganske så økonomisk i lengden. Om man er en dreven lompespiser altså. Det er snakk om 11% speltmel mao. INGEN utgjørende forskjell. (y)

IMG_1255.thumb.JPG.cc1977ec0cbaea9b603fd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

Middag på Izakaya, ENDELIG - har alltid vært fullt der. Koreanske pannekaker, dumplings med svin, kimichi og poteter med en sykt sticky saus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rekord er 48 ;)

Angående Enchiladas, why vegetar?
Og bra du har bytta ut, det har jeg gjort for lenge siden og! Bytta til first price. Mindre kalorier i dem enn i speltlumpene og :p
I tillegg er ikke spelt noe sunnere enn havre/hvete osv uansett =)

Huh, vegetar? Ost og skinke inngår vel ikke i en vegetar-rett..? :whistle:

Men same same, but different! I steden for enchiladas ble det quesadillas i dag. Med hvitløksdressing som base, rødløk, tomater, paprika, ost, skinke og tacokrydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...