Gå til innhold

Ps4 Xbox pc hvilken plattform spiler ni?


Jerry V

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte Ps4 i fjor rett før jul, men solgte den da det ikke ble tid til den, pluss at jeg så nødvendigheten til å få inn litt ekstra penger til ting som virkelig var nødvendig. Nå i sommer har jeg tjent mye mer en jeg hadde tenkt, og tenkte å gi meg selv en liten gave. PS4 har jeg hatt, så lurer litt på Xbox One. 3599 på Platekompaniet, og da får jeg med Fifa 15 og Forza motorsport. Gleder meg også til Gta V på ny konsoll(Var derfor jeg skulle ha PS4. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konsoll 4 layf. Favorittspill: Halo-serien, CoD online, Saints row-serien, Farcry 3, Rayman 1, Gears of war, Forza-serien, Orange box, God of war-serien og The last of us.

Går mest i xbox og litt PS. Må vel plukke opp xbone snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller aller mest Nintendo DS / 3DS. Har alle pokemongenerasjonene, og har perioder hvor jeg lett spiller 50 timer i uka (om ikke mer) :roflmao: Har også Yoshis New Island :love:

Kjøpte PS3 dagen det kom ut, men spilte vel på den totalt 10 timer. Lol. Ga den bort. Spiller i stedet på min gode, gamle PS2. Favorittspillet all time er Spyro - Gateway to Glimmer :love::love: Har maaange spill til PS1 og PS2, som Klonoa, Croc, Crash Bandicoot, Rayman og Spyrospill.

Elsker å spille på Xboxen til svogeren min en gang i blant, da kan jeg spille Rayman Origins i timesvis :D

Spiller av og til på PC også, da emulator for gamle nintendospill. Løvenes Konge, Super Mario, Yoshis Island, Teenage Mutant Ninja Turtles osvosvosv. Love it.

Aldri satt meg inn i MW, COD, WOW osv. Liker generelt de gode, gamle spillene hvor man er en figur som hopper rundt og samler mynter best :D Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg som en unge til Dragon Age :inquisition. Blir nok å spandere på meg ny GPU når det kommer ut ja.

Pcgamer for ever and ever.

Dota , Dota2,Starcraft,Warcraft, Diablo, Settlers, Final Fantasy, Wow, Mass Effect, Dragon Age, (ikke the Witcher, vanskelighetsgraden er så brutal at det blir dumt), Baldurs Gate 2, Homeworld, freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig mest Pc(BF <3) men blitt maaange timer med Forza på Xbox, nå som jeg så tilbudet fra platekompaniet blir det lett ny Xbox. Har hatt Ps3 i 2 år snart også, mest pga Bluray men også spilte mye NHL og Gta.. Troor jeg foretrekker Xbox da jeg syns kontrollen ligger bedre i hånden bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig mest Pc(BF <3) men blitt maaange timer med Forza på Xbox, nå som jeg så tilbudet fra platekompaniet blir det lett ny Xbox. Har hatt Ps3 i 2 år snart også, mest pga Bluray men også spilte mye NHL og Gta.. Troor jeg foretrekker Xbox da jeg syns kontrollen ligger bedre i hånden bl.a.

Du må være forsiktig med å bruke teksthjerter, da det skjuler all teksten du skriver etter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...