Gå til innhold

Ps4 Xbox pc hvilken plattform spiler ni?


Jerry V

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor kjøper dere spilla deres nå? Jeg handla mye fra Play.com tidligere, men den er jo i praksis lagt ned. Det ser ut som Coolshop er en bra kandidat. Andre tips?

Og forresten: Halo er det mest oppskrytte gaming franchise evvar :finger:

Jeg kjøper bare spill på PlayStation Store. Så slipper jeg å fylle hylla med plastikksøppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper bare spill på PlayStation Store. Så slipper jeg å fylle hylla med plastikksøppel.

Jeg driver med old school analog byttelåning av spill, det funker nedlastingsspill. Småspill er for så vidt greit nok, eller når det er skikkelig salg. Prisene på PSN er for dyre sammenlignet med fysiske spill IMHO, spesielt eldre spill der man kan kjøpe GOTY Edition og få med DLC og greier gratis.

#oldfart

#getoffmylawn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver med old school analog byttelåning av spill, det funker nedlastingsspill. Småspill er for så vidt greit nok, eller når det er skikkelig salg. Prisene på PSN er for dyre sammenlignet med fysiske spill IMHO, spesielt eldre spill der man kan kjøpe GOTY Edition og få med DLC og greier gratis.

#oldfart

#getoffmylawn

Ser den. Men jeg er samler. Jeg kunne aldri drømt om å gi fra meg et spill etter at jeg har kjøpt det, selv om det sugde og jeg aldri spilte det ferdig. Og da er digitale spill plassbesparende. ;) Dessuten synes jeg spill er såpass billig uansett at det ikke er noe pes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeyda. Have phun :) #FlamebaitFriday

Jeg runda for øvrig The Walking Dead på PS3 nylig. Glimrende spill. Kommer til å gå gjennom det igjen, og det gjør jeg så å si aldri (y)

Vil også tipse om A Wolf Among Us. Fantastisk spill. WD var også fantastisk, noe frame-rate issiues ved 360versjonen. Har nå kjøpt PS4 og undrer meg hvordan jeg skal fortsette når s3 kommer. Enten blir det å runne hele greia på nytt av på ps4 eller børste støv av 360, trolig førstnevnte. Dette rett og slett for jeg har lyst å "stå bak de valga" jeg tok første gangen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den. Men jeg er samler. Jeg kunne aldri drømt om å gi fra meg et spill etter at jeg har kjøpt det, selv om det sugde og jeg aldri spilte det ferdig. Og da er digitale spill plassbesparende. ;) Dessuten synes jeg spill er såpass billig uansett at det ikke er noe pes.

Jeg er ikke samler, så jeg har ikke samme behovet for å beholde alt. Ikke at jeg gidder å selge unna gamle greier heller, så kanskje jeg er semi-samler pga. latskap. Det er en god gjerning å dele spill. Retro shit. Jeg er tross alt født på 70-tallet ;)

Vil også tipse om A Wolf Among Us. Fantastisk spill. WD var også fantastisk, noe frame-rate issiues ved 360versjonen. Har nå kjøpt PS4 og undrer meg hvordan jeg skal fortsette når s3 kommer. Enten blir det å runne hele greia på nytt av på ps4 eller børste støv av 360, trolig førstnevnte. Dette rett og slett for jeg har lyst å "stå bak de valga" jeg tok første gangen. :D

Jeg kjøpte A Wolf Among Us på salg nå nylig, har så vidt begynt på det (y) Det blir nok til at jeg må kjøpe meg Fables i bokform etterpå, kul verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...