Gå til innhold

Ps4 Xbox pc hvilken plattform spiler ni?


Jerry V

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pc, Xbox 360, PS3, PS Vita, 3ds, Wii U og iOS.

Har bestillt en Xbox one fra Microsoft Norge, så får den når den en gang kommer ut her til lands. Er ikke noe stress foreløpig da det ikke er noen spill jeg vil spille der ennå. Men den BØR være tilgjengelig før Destiny kommer!

Alle utom ps4 :) jeg var heldig fikk mitt ps4 på lanserings dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha PS4, har PC. Spiller for det meste bilspill og FPS spill (litt RPG og MMO back in the day). Har en Xbox360 så litt Forza og GTA V der, men spiller mest BF4 for PC nå rett og slett fordi jeg kan joine og quite når jeg vil (uten at 24 andre kommer til å bitche om at jeg er for sen, eller at jeg må dra).

Skal IKKE ha Xbone igjen. Har Xbox KUN for Halo sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha PS4, har PC. Spiller for det meste bilspill og FPS spill (litt RPG og MMO back in the day). Har en Xbox360 så litt Forza og GTA V der, men spiller mest BF4 for PC nå rett og slett fordi jeg kan joine og quite når jeg vil (uten at 24 andre kommer til å bitche om at jeg er for sen, eller at jeg må dra).

Skal IKKE ha Xbone igjen. Har Xbox KUN for Halo sin del.

Good choice ps4 is the bomb. Cod ghost er veldigt bra spil, ikke lag enda er att ps4 må du betale 395kr i månaden før att spile online

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig er det ingen PS4 eksklusive spill som gjør at jeg har lyst på den maskinen. Det var Heavy Rain som fikk meg til å kjøpe en PS3 så om det kommer et spill jeg bare må spille så blir det nok PS4 på meg og.

Sjekk ut order 1886 trur jag det heter, ser rått ut på traileren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbone her. ene alene for at jeg aldri har spilt med sonys kontroller, og andre fordi jeg er stor fan av Halo serien.

Gamer for tiden bare Battlefield 4, i påvente av Halo 5 eller kule kinectspill

Forresten er kinecten hærlig. Sitter meg bare ned og den gjenkjenner annsiktet og logger meg inn. gir den kommandoer om jeg ikke har kontrollen i nærheten, og BF4 har en sweet kinectstøtte som gjør at jeg kan lene meg til side når jeg er intill vegger med å bare lene noe på kroppen. Fungerer utrolig digg. Har også en track-hode greie for helikopter og fly som fungerer ganske greit. Bruk hodet som om du skulle sitte i et helikopter eller fly og spillet reagerer umiddelbart

Ikke noe fanboy greie, Ps4 har sikkert lignende.. ble bare jevlig overrasket hvor godt og sømløst det fungerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbone her. ene alene for at jeg aldri har spilt med sonys kontroller, og andre fordi jeg er stor fan av Halo serien.

Gamer for tiden bare Battlefield 4, i påvente av Halo 5 eller kule kinectspill

Forresten er kinecten hærlig. Sitter meg bare ned og den gjenkjenner annsiktet og logger meg inn. gir den kommandoer om jeg ikke har kontrollen i nærheten, og BF4 har en sweet kinectstøtte som gjør at jeg kan lene meg til side når jeg er intill vegger med å bare lene noe på kroppen. Fungerer utrolig digg. Har også en track-hode greie for helikopter og fly som fungerer ganske greit. Bruk hodet som om du skulle sitte i et helikopter eller fly og spillet reagerer umiddelbart

Ikke noe fanboy greie, Ps4 har sikkert lignende.. ble bare jevlig overrasket hvor godt og sømløst det fungerte.

Omg, you what?

bth_300-rainbow-puke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut order 1886 trur jag det heter, ser rått ut på traileren

Jepp jeg så den og ble nok ikke blåst helt vekk. Vi får se når de slipper mer info, men foreløpig har jeg plenty å spille på de platformene jeg har. Har rotet meg bort i FF XIV: A Real Reborn på PC så det tar opp en del tid. Prøver fremdeles å spille litt Warframe på PC selv om jeg har logget hundrevis av timer der allerede. Og så blir det litt Toukiden på Vitaen når jeg får tid.

Det nærmer seg også release av en god del spill nå som jeg ser frem til. Dark Souls 2, South Park - The stick of truth og Thief bare for å nevne noen. Spilte Titanfall betaen men ble ikke helt solgt på den, så får se hva det blir til der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg så den og ble nok ikke blåst helt vekk. Vi får se når de slipper mer info, men foreløpig har jeg plenty å spille på de platformene jeg har. Har rotet meg bort i FF XIV: A Real Reborn på PC så det tar opp en del tid. Prøver fremdeles å spille litt Warframe på PC selv om jeg har logget hundrevis av timer der allerede. Og så blir det litt Toukiden på Vitaen når jeg får tid.

Det nærmer seg også release av en god del spill nå som jeg ser frem til. Dark Souls 2, South Park - The stick of truth og Thief bare for å nevne noen. Spilte Titanfall betaen men ble ikke helt solgt på den, så får se hva det blir til der.

Thief ser rått ut, titanfall ser ikke ut til att komme i det første til ps4

Men annars blir det mest FPS er ikke så glad i framtids spil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...