Gå til innhold

Ps4 Xbox pc hvilken plattform spiler ni?


Jerry V

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg trenger litt tips folkens!

Er PC gamer for life, men PCen står i pendlerboligen min. Har en PS3 i leiligheten min, men den blir for det meste brukt til blu-rays og Tekken 2v2 når det er vors! Har lyst å begynne å spille på PS3en, men vet ikke hva slags spill jeg skal kjøpe. _Hater_ å aime med sticksa, så vil ha minst mulig aiming. Har spilt Last of Us. Det var awesome, men det var slitsomt å manøvrere. (Vet det er en vane sak, men blæh..)

I tillegg til Tekken har jeg fifa, wrc og rayman, spill jeg regner som console-friendly :p

Kan tenke meg adventure av noe slag, spill jeg kan bruke litt tid på. Tenkte på alien, men tror jeg heller vil spille det på PC.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No brainer: Red Dead Redemption er helt konge (y) Fet verden, fet gameplay, fet hovedkarakter, fet story.

For å være ærlig syntes jeg noen av spillmekanikkene føltes veldig daterte.

Spesielt hesteridningen var håpløs når en sammenligner med både Uncharted Charted 3 og Assassin's Creed, der dette i disse spillene til og med bare har en bi-rolle.

Karakterer og skuespill var...vel, kjedelig og uinteressant.

Cover-og skytemekanikken var vel det som fungerte best.

(Men her spør han jo etter et spill der han slipper å sikte med analoger og slikt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo i praksis med aimbot i Red Dead, problem solved :whistle: Generelt gode kritikker. Jeg hadde det i alle fall moro med Red Dead :)

Hvis det er konsollekslusive spill Veghard er ute etter så er God of War 3 vel verdt en gjennomspilling. Riktignok mer action/beat-'em up enn adventure. Ninja Gaiden Sigma 2 og Bayonetta om man vil ha mer i samme gate. Pixeljunk Shooter er digg casual gaming. Jeg bryr meg ikke om PC lenger, så jeg har ikke oversikt over hva som er ekslusivt til konsoller. Kan godt se for meg at FPS blir nedtur fra PS til konsoll.. Jeg fant ut shvær TV + sofa var viktigere :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Noen halonerder som har kjøpt nyversjonen? Var litt redd for at nostalgifølelsen skulle bli raped, men fyfaen så vanvittig bra det er. Halo1 som er mitt alltime favorittspill var virkelig magisk med opp-pusset grafikk og lydspor. Halo2 - enda bedre. Krydret med vanvittig bra cutscenes og der er musikken også så inni hampen bra. Akkurat startet med nummer tre, og det er godt noen hakk ned fra de to første kongene, men gleder meg vanvittig mye til å bare fordøye hele halohistorien fortest mulig. I tillegg til halo5 beta, multiplayer, halo nightfall ... For en gavepakke :) anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen halonerder som har kjøpt nyversjonen? Var litt redd for at nostalgifølelsen skulle bli raped, men fyfaen så vanvittig bra det er. Halo1 som er mitt alltime favorittspill var virkelig magisk med opp-pusset grafikk og lydspor. Halo2 - enda bedre. Krydret med vanvittig bra cutscenes og der er musikken også så inni hampen bra. Akkurat startet med nummer tre, og det er godt noen hakk ned fra de to første kongene, men gleder meg vanvittig mye til å bare fordøye hele halohistorien fortest mulig. I tillegg til halo5 beta, multiplayer, halo nightfall ... For en gavepakke :) anbefales!

Vurderte det, men har rett og slett ikke tid. Dessuten har jeg historien fresht i minnet da jeg ikke for lenge siden leste ut alle bøkene i halo-seriene.

Men fuck. Hadde jeg vært heltidsstudent, singelliv og happy-camper hadde jeg gamet det som farsken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen halonerder som har kjøpt nyversjonen? Var litt redd for at nostalgifølelsen skulle bli raped, men fyfaen så vanvittig bra det er. Halo1 som er mitt alltime favorittspill var virkelig magisk med opp-pusset grafikk og lydspor. Halo2 - enda bedre. Krydret med vanvittig bra cutscenes og der er musikken også så inni hampen bra. Akkurat startet med nummer tre, og det er godt noen hakk ned fra de to første kongene, men gleder meg vanvittig mye til å bare fordøye hele halohistorien fortest mulig. I tillegg til halo5 beta, multiplayer, halo nightfall ... For en gavepakke :) anbefales!

Eneste spillet jeg har til xboxen, og sannsynligvis eneste jeg kommer til å kjøpe før Halo 5 kommer ut. Jeg er ikke så veldig flittig, tar meg tid til å være spillenerd sånn ca to ganger i året. Men nyversjonen var fantastisk bra, og man får jo vanvittig mye for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...