Gå til innhold

Ps4 Xbox pc hvilken plattform spiler ni?


Jerry V

Anbefalte innlegg

Pc, Xbox 360, PS3, PS Vita, 3ds, Wii U og iOS.

Har bestillt en Xbox one fra Microsoft Norge, så får den når den en gang kommer ut her til lands. Er ikke noe stress foreløpig da det ikke er noen spill jeg vil spille der ennå. Men den BØR være tilgjengelig før Destiny kommer!

Dude. Destiny beta ute straks, got it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeah, men på Ps4 da Activision og Bungie har valgt å gå all in på Playstation. Så spilte Alphaen og får nå en så lang Beta som mulig. Elsket Alphaen!

Wth. I don´t even.. Venter på Betanøkkel nå.

Koser meg med BF4 imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

PC :love:

Mitt første spill var:

timon-and-pumbaas-jungle-games-04.png

(Flere som spilte det samme? Jeg var mega1337 på tetris mode'n #REKT)

Etter det har det gått i FPS spill; Shogo: MAD, Delta Force, Rainbow Six, Soldier of Fortune, Half-Life, Battlefield, COD, MOH, CS, Quake osv, foruten en periode med WoW gaming... Nå går det kun i bf4 ^_^

Lånte PS3 av en venn i fjor for å spille Last of Us. Totally worth it, selv om det var ultra-gay å aime med PS-kontroller >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC! Liker helt klart best å spille med mus og tastatur. Kjøpte meg alle gta 3 og 4 spillene på steam sommersalg. Vice city er herlig!

En kammerat mener at det går ann å spille med mus og tastatur på ps4. Om det går tror eg at eg kjøper ps4. Min bærbare pc takler sikkert ikkje GTA 5 og eg trenger uansett en ny DVDspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...