Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Amen sistah!

Jeg hater egentlig Starbucks (with passion), men prøver å bagatellisere det;)

Det er ikke annet enn dritt som renner ut av maskinene på starbucks. (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg synes den svarte kaffen deres er alt for svak og ikke har veldig god smak, så den kvalifiseres også som dritt - men smak og behag, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den svarte kaffen deres er alt for svak og ikke har veldig god smak, så den kvalifiseres også som dritt - men smak og behag, selvfølgelig.

Har du da prøvd å kjøpe hele kaffebønner fra starbucks, som man kverner selv? (Fås ikke i Norge da :() Skal love den mørke er så kaffe det går an å bli, den er langt fra svak. Så hat på kafékaffe, men de hele bønnene er fortsatt starbucks, og det vil jeg kalle skikkelig kaffe :D

Edit: Exposure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at de fleste folka jeg har møtt som virkelig klager på Starbuckskaffe er folk som generelt er dårlige på smak.

(den vanlige sorte kaffen deres er dårlig, men svak er den overraskende nok ikke. Går ofte i at det er overraskende lysbrent.)

Har prøvd å ta med meg fem av haterne til Tim Wendelboe, og der klager de nesten alltid over at kaffen er som vann... og på Solberg&Hansen i Mathallen så klager de på at kaffen er alt for kald :p

Men traktekaffen som de har hjemme, med 120gram/liter deeen er "perfekt" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du da prøvd å kjøpe hele kaffebønner fra starbucks, som man kverner selv? (Fås ikke i Norge da :() Skal love den mørke er så kaffe det går an å bli, den er langt fra svak. Så hat på kafékaffe, men de hele bønnene er fortsatt starbucks, og det vil jeg kalle skikkelig kaffe :D

Edit: Exposure

Joa, det kan sikkert gå ann:) Generelt veldig fan av å kværne selv. Når det kommer til det ferdiglagde er jeg er enig med Ina Winther. Den svarte kaffen er altfor svak og ubalansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RED LIGHTS:

klaging på ting som er bagateller ut av en annen verden.

dyppe ansiktet i malingspannet.

dumme jenter er so no go at det ikke er mulig.

jenter som syntes det å drikke å feste er det eneste som er verd å leve for.

syntes det å ikke ha råd til ei jakke\veske\bukse eller liknende til over 3k.

syter om fortiden sin.

GREEN LIGHTS:

naturlig søte\pene

virkelighets orienterte

klarer å føre en samtale

være seg selv rundt meg og mine venner

glad i å trene, les; ikke nødvendigvis helt hekta men litt:rolleyes:

fin personlighet

jenter som liker skjegg er et mega pluss(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...