Gå til innhold

Godteri i helgene


9fitness000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg spiser noe usunt innimellom ja. men det trenger ikke være akkurat en fredag eller lørdag!:) sannsynligvis ikke.. kanskje en tirsdag!:) kokosboller og youghurt nøtter er en stor favoritt:love:

Koksboller!!! Dem hadde jeg helt glemt at eksisterte...! Så godt jo. Og såpass søtt at en faktisk ikke kan spise for mange:0)

Trådstarter: spiser noe "digg" om jeg skulle få veldig lyst på. Har som regel at dersom jeg fremdeles er søtsugen etter et skikkelig måltid så spiser jeg d jeg vil ha. Altså er ingenting forbud. På samme tid er heller ikke lysten på snop o.l der slik den oftere var i perioder hvor jeg "forbudte" meg selv sukker o.l.

for meg er førstevalget iskrem eller noen ruter sjokolade..gjerne ordentlig konfekt:-) skapene her i huset har alltid twist, sjokoblandingsposer o.l stående fra div. Selskap. Men vi spiser forbløffende sjeldent av det. Altså sannsynligvis sjeldnere enn måndetlig.

Tror d handler mye om vaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurtnøtter, daim, dumle, cheezedoodles, sjokofudge.. Herregud. Pleier å trøkke i meg alt det der og litt til i helgene. Derfor jeg også liker øktene i helgene spessielt godt! Ekstra pump :D Heldigvis så kommer søtsuget oftest kun i helgene, da jeg har så mye å gjøre i hverdagen at jeg ikke får rukket å tenke over det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg lyst på sjokolade, is, kake...da spiser jeg det samme hvilken dag det er. Ligger uansett i kalorioverskudd, så det har egentlig ikke så mye å si hvor overskuddet kommer fra så lenge jeg spiser skikkelig mat til lunsj, middag og kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er MYE forskjelligt det!

Men har en forkjærlighet for rødvin og corona m/lime. Og da kan d vere ekstra digg m tortillachips, spekepølse, fenalår, til. Eller så kan det LETT gå med en HEL boks med is i slengen når eg førrst er i fang! ;) Og så e panda lakris, dumle også sykt digg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...