Gå til innhold

Godteri i helgene


9fitness000

Anbefalte innlegg

Jeg hadde spise dag i dag, og det førte til at hele peppes pizza kjeden nå må avvikles, til deres store ergrelse klinte jeg til på spis så mye du orker tilbudet dems + 0,4L valgfri brus til 164 spenn. Aaaaaaaaaaaaaah!!

AKKURAT slik d ska vere, noen som har skjønt d!! ;) ;) ser ut som formen ik e noe å si p vertfall etter avataren å dømme :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt tilfelle burde spørsmålet være om jeg noensinne spiser noe sunt. Svaret blir isåfall "Nei."

EDIT:

Jeg hadde spise dag i dag, og det førte til at hele peppes pizza kjeden nå må avvikles, til deres store ergrelse klinte jeg til på spis så mye du orker tilbudet dems + 0,4L valgfri brus til 164 spenn. Aaaaaaaaaaaaaah!!

Dear lord, nå fikk jeg lyst på pizza!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld: Ca. 200 g ostepop, 150 g potetgull med biff og løk, ca. 100 g potetgull med salt og 100 g hvit sjokolade + noen biter Smash. Tror jeg aner årsak til ikke synlig sixpack...

Må nevne at dette ikke er en vanlig lørdag (eller hverdag). Nå er det tomt for godteri og sånn skal det være lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del blir det en liten pose smågodt hver lørdag (sure kirsebær, sure sitronlepper, og jordbær), og en gang i blant litt chilinøtter. Kostholdet mitt slik som det er nå er så tilfredsstillende at jeg ikke har søtsug i det heletatt, så jeg klarer meg med litt på lørdagene. Og dette kommer fra tideligere verdens største godtegris! (Tuller ikke når jeg sier at jeg spiste noe som kan klassifiseres om snop hver eneste dag)

Brus drikker jeg aldri. Utenom litt julebrus i julen så har jeg ikke drukket brus siden 3. august 2013 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke godteri i helgen, fordi jeg ikke føler noe behov for det. Spiser kaker og desserter i besøk og lignende, gjerne smågodt om jeg skulle føle for det, men jeg har ikke noe behov for en spesifikk dag med utskeiing/kos annet enn en ekstra god middag med familien på lørdagskvelden. Spiser heller mer av den næringstette maten til måltidene og ser ikke poenget med å skulle belønne meg selv med noe jeg egentlig ikke har lyst på selv om det er helg og det er "lov".

Ett eller annet med sjokoladesmak spiser jeg likevel hver dag, sjokolademelk er en slager :D Eller philadelphia med melkesjoko :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...