Gå til innhold

galeK

Medlemmer
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. 12 pannekaker med mengder av raffinert sukker
  2. Hehe! det gjør faktisk det spennende artikkel her http://www.businessinsider.com/power-pose-2013-5?op=1
  3. Hater Gasp og better tragiske bodies, men kan forstå at noen gutter på 16 har innstillingen trådstarter skrev om, ha en god dag!
  4. Jeg er ganske streng mesteparten av tiden Karoline, men sklir ut med vilje noen ganger. Takk for fine ord, du har fin form selv!!
  5. Jeg hadde spise dag i dag, og det førte til at hele peppes pizza kjeden nå må avvikles, til deres store ergrelse klinte jeg til på spis så mye du orker tilbudet dems + 0,4L valgfri brus til 164 spenn. Aaaaaaaaaaaaaah!!
  6. Om jeg hadde en klar målsetning om å klare så så mange chins ville jeg for det meste trent chins, ikke med ekstra vekt, fordi da er det plutselig chins med ekstra vekt du trener og ikke chins med kroppsvekt (enkelt og greit), min erfaring er at man blir god på det man trener (seff)! tren chins som en maaad muthafuucka og du blir helt rå i det
  7. Klokt svar fra Therese. youtube er din venn Siren søk feks på "home abdominal workout" på youtube, eller internett forøvrig.
  8. Nå har jeg vært fast gjest på treningsstudioene i over 13 år, fra jeg var 18 til jeg nå er 31, vil ikke kalle meg noen nybegynner, og jeg elsker å trene mage OG biceps, spør man meg så er det mange her inne som trener for å bli likt av de fleste andre her inne og gjøre som alle andre for å "være med i gjengen", tren nå akkurat det man vil! (man blir sett ned på om man liker å trene biceps, trener man ikke markløft og knebøy så er man et 0 og ingenting) ikke skal jeg stå på noen teit scene, og aldri skal jeg være med i noen styrkeløftkonkurranse, jeg bare liker å trene uten noe mål, eeeeelsker
  9. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10148921 "Han forteller at det er rundt 50 følgesykdommer ved å røyke tobakken - der cirka 20 av disse er dødelige. - Snus er på ingen måte risikofritt, men har ingen eller i verste fall svak sammenheng til de store folkesykdommene som KOLS, kreft og hjerte-kar-lidelser, sier Lund." Noe av det jævligste jeg kan tenke meg er KOLS, det å ikke kunne trekke pusten og gispe etter luft livet ut er som tatt ut av en skrekkfilm!
  10. http://www.iform.no/pub/art.php?id=1291#.UraYc_QUn4w Sitat: "Helt på tampen, kan du si litt om doping, og hva dere på Kaliber gjør for å bekjempe dopingbruk på studioet?- Siden en av våre aller viktigste målgrupper er unge mennesker i 16-20 års alderen, nettopp i den alderen da man er mest påvirkelig og samtidig også vil ta mest skade av å bruke dopingmidler, er det uhyre viktig for oss å få frem at alle former for doping er en skadelig og potensielt farlig snarvei, som dessuten er unødvendig å ta om man trener og spiser riktig. Det viktigste et hvilket som helst treningsstudio kan gj
  11. Bare et skudd i mørket her men, jeg tipper alle disse bruker gasp eller betterbodies treningsklær?
  12. Er så mange faktorer som spiller inn her, men jeg er enig i at det er de første åra fra man starter fra scratch at det er da man lettest legger på seg muskler. Jeg har spist masse dop, men aldri følt meg så svak i skallen at jeg har måttet ty til apotekvarer for å bedre på selvtilliten/få mer muskler
  13. Absolutt ikke enig i at det kun tar 3-4 år å trene seg opp til sitt mulige potensiale men okey, min erfaring er at det tar mye lenger tid enn det.. men det er nå bare meg om det!
  14. Veit ikke om det er no spesielt med meg altså, men her funker det supert med curls curls curls og atter biceps curls for å bygge biceps, på triceps responderer jeg bra på feks standard pushdown med hva pokker du vil bruke (tau, v-bar,rett bar, bla bla bla) ofte fått skryt for bicepsa mine og jeg curler MYE, fatter ikke at det er så mye hat mot det, driter i hva andre sier også, trener det jeg liker jeg
×
×
  • Opprett ny...