Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det var en grei greie? Tenkte bare det ble mye med 1 gang i uka for eks. Og mest fordi det hørtes mest riktig ut i hodet mitt :p Burde jeg veie meg oftere? hehe

Det er vel et personlig valg, men det er jo mye enklere (og raskere) å manipulere kaloriene sine litt hyppigere enn en gang i måneden. Men om du får de resultatene du ønsker deg er det jo ikke noe å stresse med egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel et personlig valg, men det er jo mye enklere (og raskere) å manipulere kaloriene sine litt hyppigere enn en gang i måneden. Men om du får de resultatene du ønsker deg er det jo ikke noe å stresse med egentlig :)

Ja, logisk nok. Jeg har bare satt meg et mål om maks 1 kg mnd, og syns det er vanskelig å se fra uke til uke/annenhver uke ift at vekta kan variere mye fra dag til dag. Så har igrunn tenkt at det er en grei måte å gjøre det på. Men ser definitivt det du sier! Vi får se etter første veiing i slutten av august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, logisk nok. Jeg har bare satt meg et mål om maks 1 kg mnd, og syns det er vanskelig å se fra uke til uke/annenhver uke ift at vekta kan variere mye fra dag til dag. Så har igrunn tenkt at det er en grei måte å gjøre det på. Men ser definitivt det du sier! Vi får se etter første veiing i slutten av august :)

Det enkleste, synes jeg, er å lage en graf. Da ser man faktisk veldig lett om vekten "trender" nedover eller oppover, til tross for daglige variasjoner som kan være litt vanskelige å få hodet til å forstå. I Excel og Google Sheets etc. så kan man legge til en såkalt "trend line" for en graflinje som viser akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste, synes jeg, er å lage en graf. Da ser man faktisk veldig lett om vekten "trender" nedover eller oppover, til tross for daglige variasjoner som kan være litt vanskelige å få hodet til å forstå. I Excel og Google Sheets etc. så kan man legge til en såkalt "trend line" for en graflinje som viser akkurat dette.

Lurt! Har jeg ikke tenkt på engang! Det skal jeg søren meg gjøre (og lære meg hvordan excel funker) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det normalt å bli ekstra følsom i forhold til allergier når man går ned i vekt? Jeg har ikke innført noe nytt, men slår veldig ut :(

Jeg vet at ene treningskompisen min har pollen, og det slår veldig ut på treningen siden man puster veldig mye når man utfører fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal man vente før man kontakter en kvinne etter å ha hatt en fantastisk fin kveld? Jeg valgte å høre på min single kompis som aldri har vært i et lengre forhold som fortalte meg "Vent til hun tar kontakt, så virker du ikke desperat" men så begynte jeg å tenke.. Han er min single kompis som aldri har vært i et lengre forhold..

Jenter, gi meg tips.

Gutter, gi meg brofists.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg hadde blitt glad for en melding dagen/kvelden etter med "Takk for en fin kveld i går", eller lignende :-) Men det varierer vel i fra jente til jente hva man synes at er masete eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal man vente før man kontakter en kvinne etter å ha hatt en fantastisk fin kveld? Jeg valgte å høre på min single kompis som aldri har vært i et lengre forhold som fortalte meg "Vent til hun tar kontakt, så virker du ikke desperat" men så begynte jeg å tenke.. Han er min single kompis som aldri har vært i et lengre forhold..

Jenter, gi meg tips.

Gutter, gi meg brofists.

Du sender en mld og sier takk for en koselig kveld dagen etter! Ikke vent lenger, da vil hun tro du ikke er interessert. Er ikke desperat, å være desperat ville vært å sende henne mld samme kvelden, morgenen etter og flere mld hvis hun ikke svarer med en gang. Gir du, så vil hun også gi om hun er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at ene treningskompisen min har pollen, og det slår veldig ut på treningen siden man puster veldig mye når man utfører fysisk aktivitet.

Dette er eksem, antageligvis pga matvarer (jeg tåler svært lite i pollensesongen, men har vært bra siden begynnelsen av juli)... Nå er jeg på vei mot verre eksem enn jeg har hatt på veldig lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...