Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brukt kreatin i noen måneder nå og lagt på meg noen kilo som følge av dette. Gir det mening å kutte ut kreatinen fremover hvis målet er å bli slankere?

Samme greia her. Men kommer ikke til å kutte kreatinen av den grunn. Som Broseidon sier, det er jo fett du skal ned i, så spiller ingen rolle om du holder vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du si de er bedre enn f.eks de fra Gina Tricot? Og finner jeg på 176cm bukser som er lange og vide nok der? :) Tusen takk for tips!

Jeg vil absolutt si at de er bedre enn Gina Tricot.

Jeg er 167, men de er for lange til meg, så må brette/legge opp. Så vil tro de passe deg i lengden.

De har masse forskjellige passformer, høye, middels og lave livet, og veldig bra stretch.

Buksene ligger på en pris til 499 og flere av mine har jeg hatt lenge. Jeans varer så lenge man behandler og vasker de riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte pulled pork fra Coop, og bakpå er det bare tilbredelsesanvisninger for grill o_O Ehm... Noen som vet hvordan jeg kan lage den inne i huset? Frister ikke å lage mat ute i vind, regn og 10 grader.

Den fra Tulip legger man bare inn i stekeovn, type 220 grader i ca 20 min (?) Kanskje QueenWinther kan være litt mer presis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Den fra Tulip legger man bare inn i stekeovn, type 220 grader i ca 20 min (?) Kanskje QueenWinther kan være litt mer presis ;)

Er ganske sikker på at du har rett - eller så kan man alltids sjekke hjemmesiden til produsenten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...