Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stress, lite sov ol glemte jeg å nevne forresten. Du er vel småbarnsmor så det er vel ikke så lett å gjøre noe med..

Nei igrunn ikke noe å gjøre med det punktet der. Ellers kan jeg jo prøve å gjøre ting bedre, legge bedre tilrette! Stress kan det sikkert lett være, har vært ille etter påska :p hehe. Men takk for tips, selv om jeg også egentlig vet mange av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt mye å gjøre på jobb, så fikk lite tid til å finne på noe, men for å bruke noen andre matematiske konstanter:

5*(phi)^4/(cos^2(pi/5)*(1-sin^2(pi/5)))

5*phi^4 over brøken, resten under.

Der phi er golden ratio:

http://www.wolframalpha.com/input/?i=golden ratio&lk=4&num=1

Takk for at du tok deg tid! Prøver meg på den,den så avansert ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok deg tid! Prøver meg på den,den så avansert ut!

Bare hyggelig, morsomt å gjøre matte bare for "gøy" innimellom, ikke en veldig avansert formel, men bruker en identitet med det gylne snitt, og er vell ikke så mange som kan de på rams.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, morsomt å gjøre matte bare for "gøy" innimellom, ikke en veldig avansert formel, men bruker en identitet med det gylne snitt, og er vell ikke så mange som kan de på rams.

Nei jeg så faktisk det nå når jeg skrev den ned på et vanlig papir. Så ut som noe jeg sleit meg gjennom (og hatet!) i R2 på vgs. Det blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa
Da må den vell sendes inn for å bytte batteri, kan jo forhøre deg med garmin om hva de tar for å bytte.

Det høyrest ut som eit godt argument for å kjøpa ny... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Større øks hehe.

Prøv å slå fra undersiden/midten av bilen og utover, lettere å få av felgen da.

Løsne alle mutterne, men la de være på, kjør en liten tur ;)

Det var supre tips, men det løste seg ;) Handymannen min klarte seg visstnok fint uten min hjelp (som løp inn på FB med en gang, noen der pleier å vite smarte ting :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Kviser kan komme av matintoreranse, Hormonelle forstyrrelser som for eksempel soya kan skape. Huden består av syv lag hvor det nederste laget er direkte knyttet til blodbanen. Store svingninger i insulinnivået kan påvirke adrenalin nivået i kroppen hvilken igjen kan være knyttet til kviser. Kan gjerne linke deg noen studier men må komme meg hjem med bedre nett først

Du glemte å linke meg til studiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...