Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når formen er litt skranten, tjukk i halsen, tung i hodet og litt antydning til feber....

Er det best å kutte trening da eller går det fint å ta en lett styrkeøkt?

Har ikke lyst til å bryte den gode stimen jeg er kommet inn i men om det er helt borte i natta å trene når en hangler ++ så er det jo kanskje bedre å bare slappe av en dag eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når formen er litt skranten, tjukk i halsen, tung i hodet og litt antydning til feber....

Er det best å kutte trening da eller går det fint å ta en lett styrkeøkt?

Har ikke lyst til å bryte den gode stimen jeg er kommet inn i men om det er helt borte i natta å trene når en hangler ++ så er det jo kanskje bedre å bare slappe av en dag eller to?

Hvil! Trening vil redusere immunforsvarets kapasitet til å bekjempe infeksjon, spesielt når du har antydninger til feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det best/billigst å kjøpe klær til styrkeløft? Drakt og sokker?

Snakker du om styrkeløfting med utstyr,eller uten? Jeg kjøpte min tricot fra titan danmark, av leggsokker bruker jeg vanlige fotballsokker kjøpt på gsport og markløftsko/slippers fra kappi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine vaner (ikke alltid like opplagt, men dog).

ALT gjøres klart dagen før, bag pakket, klær lagt frem, kaffekoppen forberedes, trakteren er klar til å skrus på.

På morgenen er det opp, og jeg står opp med en eneste gang, ikke noe ligge og dra seg. Det er det verste du gjør. På med traktern, på med klær, fylle kaffekoppen, komme seg ut døra.

Nå tar jeg toget fra Drammen til Oslo, så jeg får en halvtime til å halvslumre der, noe som hjelper veldig, pluss en halvliter kaffe før trening.

Det er ikke alle dager jeg er like opplagt, og det er mange der jeg føler meg helt zombie. Og det er vel egentlig ingenting som kan kompensere for lite søvn.

Det beste tipset (etter mye om og men i svaret) er å gjøre det. Ikke tenke, bare gjøre det. Ikke ligge å dra seg. Kom deg opp og ut døra. Kom deg på trening, de første fem minuttene kan være ille, så kommer pumpa i gang og det er bare å stå på.

Takk! Det trengte jeg akkurat nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å curle i squatracket hvis det ikke er noen andre som trener?

Ikke det at jeg har gjort det selv etter at jeg lærte gymetikette, men her om dagen observerte jeg en annen av Brodins disipler som curlet i squatracket klokka kvart over seks om morgenen.

I mine øyne er dette greit siden jeg går ut ifra at han visste at jeg ikke squatter på tirsdager og alle de andre som var der var nyttårsforsettere som ikke teller, men hva er egnetlig den offisielle oppfatningen om squatrackcurls når ingen (som teller) trenger racket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å curle i squatracket hvis det ikke er noen andre som trener?

Ikke det at jeg har gjort det selv etter at jeg lærte gymetikette, men her om dagen observerte jeg en annen av Brodins disipler som curlet i squatracket klokka kvart over seks om morgenen.

I mine øyne er dette greit siden jeg går ut ifra at han visste at jeg ikke squatter på tirsdager og alle de andre som var der var nyttårsforsettere som ikke teller, men hva er egnetlig den offisielle oppfatningen om squatrackcurls når ingen (som teller) trenger racket?

Så lenge man ikke hindrer andre i å bruke bøyracket til bøy/okkuperer racket under rushhour, så er det i min bok innafor å curle der.

Jeg ville nok ikke antatt at andre mennesker har oversikt over hvilke øvelser du har på hvilke dager;P. Alle som klarer å dra ræva på trening så tidlig får lov til såpass, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til å kjøpe gainer. Og det blir mest sansynlig et pakke kjøpe på 12-16kg. Spørsmålet mitt er hvordan er det med holdbarheten på et slikt produkt? regner jo med det tar en stund få konservert allede kg.

Så lenge pulveret oppbevares nogenlunde tørt og borte fra sollys,så skal det vel egentlig kunne lagres i temmelig mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!

Hvis personen du har blokkert prøver å "følge" deg, vil det poppe opp en melding om at "du er blokkert fra å følge denne personen" ( eller noe lignende)

Takk for svar. Jeg skulle meget gjerne ha blokket en person, men siden det er ganske stor sjanse for at jeg møter denne personen, blir det så jævelig kleint hvis han vet jeg blokka han. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...