Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta en lavere temperatur enn på pakken. De skal jo bare varmes opp.

Ellers gjør som kokken sier.

Hvis det er den samme pakningen som jeg har hatt noen ganger da jeg raida frysern til familien, så går det helt fint å bare ha dem i ildfastform :p

Ja, det lukter og ser bra ut så satser på at det smaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tilbakevendene vondt i kneet og går til fysioterapeut nå.

På trening blir jeg ofte kald på beina pga at jeg bruker kort tights. Vil en lang tights som holder meg varm rundt knærne være bedre for meg, eller har ikke varmen i knærne noe å si for skaden?

Varme er som regel bra for deg. Knevarmere f.eks. pleier å lindre smerten i bøy/beinpress.

(don't quote me on that)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme er som regel bra for deg. Knevarmere f.eks. pleier å lindre smerten i bøy/beinpress.

(don't quote me on that)

Gjør ikke vondt under trening, men hvis jeg tar på knærne eller beina generelt kjenner jeg jo at jeg er kald. Og har jo lært litt, bla at oppvarming er viktig for å unngå skader, så hehe ja..

Gjør vondt generelt bare, eller helt plutselig (nå feks..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt varme knær kan hjelpe på skaden kommer jo veldig an på hva slags skade det er, og der er nok fysioen mer til hjelp enn våre dårlige spekulasjoner.

Men uansett er det jo ikke digg å fryse da, så på med klærne :)

Og om det skulle vise seg at det var smertehemmende i tillegg til å øke komforten, så gjør sikkert ikke det noe heller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Naturpreparater da, spør i apotek, også der du får kjøpt det :)

http://www.apotek1.no/sovn/sovnproblemer.

Tror damen ønsker seg sovepiller som fungerer ;)

(du må huske, apoteker er ikke pålagt at produktene deres skal virke. Så hvis de tar inn prikkperikum, forøvrig sketchy hvordan de har unngått forbudet, så er det av deres interesse å selge... ikke nødvendigvis å hjelpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror damen ønsker seg sovepiller som fungerer ;)

(du må huske, apoteker er ikke pålagt at produktene deres skal virke. Så hvis de tar inn prikkperikum, forøvrig sketchy hvordan de har unngått forbudet, så er det av deres interesse å selge... ikke nødvendigvis å hjelpe)

Men er vel litt sånn at det uten resept ikke er fullt så bra som det med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...