Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva er L sit? Og håndstående tør jeg ikke, da må man jo se verden opp ned :eek: DET er skummelt det!

Du kan jo prøve å lukke øynene? :p

Kan bli tricky å holde balansen, men.

L-sit er en kroppsvektøvelse hvor man skal holde seg oppe på hendene mens man sitter i luften, i formen av en L. Strake bein.

Vistnok rimelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å lukke øynene? :p

Kan bli tricky å holde balansen, men.

L-sit er en kroppsvektøvelse hvor man skal holde seg oppe på hendene mens man sitter i luften, i formen av en L. Strake bein.

Vistnok rimelig vanskelig.

Ååå. Spennede! Må prøves! EDIT: Det var mildt sagt jævli vanskelig! Også må jeg ha for korte armer for jeg fikk såvidt løfta rumpa fra gulvet??

Har prøvd å lukke øynene. Alt som er opp ned er skummelt uansett fant jeg ut :nailbiting:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i Oslo sentrum selger de billigst høyrygg?

Det kommer muligens litt an på hvor mye du trenger, for mindre mengder har sikkert meny noe liggende i disken, for litt mer service/spesialbestilling kan makwans kjøtt eller strøm-larsen nok gi deg et godt tilbud, prøv de?

Hvor billig det blir, er jeg usikker på, men jeg ser ikke for meg at du finner høyrygg på de billigste butikkene.

Hva skal du lage? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får som regel pump i de muskelgruppene du bruker.

Hvis du bruker låra under sumomark (ja, du bruker lår under sumomark), så er det logisk at du får pump i lårene under sumomark.

Aah, da henger jeg med! Har kun kjent det i rumpa fram til nå, men kan nok ha noe med at jeg har startet i ny jobb på sykkel denne uken så låra har fått kjørt seg en del :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer muligens litt an på hvor mye du trenger, for mindre mengder har sikkert meny noe liggende i disken, for litt mer service/spesialbestilling kan makwans kjøtt eller strøm-larsen nok gi deg et godt tilbud, prøv de?

Hvor billig det blir, er jeg usikker på, men jeg ser ikke for meg at du finner høyrygg på de billigste butikkene.

Hva skal du lage? :)

Er på Meny jeg har pleid å handle, men synes det er litt dyrt. Handler stort sett en kg +/- om gangen. Kan jo stikke innom slaktere også, men tipper det er litt dyrere der?

Vanligvis pleier jeg å kverne det for burgere, men har brukt det i gryteretter og supper også.

På Ica koster høyrygg kr. 179,-/kg (vet ikke om de har det på alle ica butikkene) Hender de har -40% på alt grytekjøtt av storfe (høyrygg og bog), pleier å handle da:)

Skal holde litt øye med eventuelle tilbud ICA måtte ha, med 40 % rabatt av 179,- så blir det jo ikke så aller verst pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...