Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Det gikk til slutt altså, gutter. Uten å utbrodere detaljene. :nailbiting:

Men bare....what! Si meg en ting, er det liksom slik at det trenger å gro igjen der inne eller noe?

Skal ikke se bort ifra det. Kan lett være en "issue" par tre dager etter at du mener at du var ferdig og. Uansett lite å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, Velvet skal dele noe intimt

Altså. Jeg hadde mensen, så hadde jeg ikke mensen og så ja...hadde Velvet besøk like etterpå, og så begynte jeg å blø igjen. What the hell?

Ikke noe unormalt dette:) Nå synser jeg bare litt, men jeg tror det kan være at livmora ikke har tømt seg helt, så setter man igang en del bevegelser, stramming av magemuskler sammen med, ja, ehm litt "pump", og vips så skal livmoren tømme seg helt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe unormalt dette:) Nå synser jeg bare litt, men jeg tror det kan være at livmora ikke har tømt seg helt, så setter man igang en del bevegelser, stramming av magemuskler sammen med, ja, ehm litt "pump", og vips så skal livmoren tømme seg helt:p

Kan dele at det er syndefloden i dag

Jeg må spise sjokolade til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dele at det er syndefloden i dag

Jeg må spise sjokolade til frokost.

Det er helt klart lov med sjokolade til frokost etter noe slikt. Har heldigvis ikke syndeflodtendenser, men er likevel nok til at jeg får furteleppe og syns synd på meg selv, så her går det i kaffe og ahlgrens biler til frokost:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har store søvnvansker i perioder, og har brukt melatonin mot det. De første gangene sovnet jeg i løpet av få minutter, mot opptil flere timer til vanlig. Jeg våknet fortsatt flere ganger om natta, men sovnet raskt igjen og sov generelt bedre enn ellers, og etterhvert sov jeg hele natta igjennom. Det virker ikke like bra alltid, men generelt så har det hjulpet meg masse. Visstnok kan det ta ei stund før man merker virkningene, så kanskje du bare må prøve litt lenger? Det er også viktig at man faktisk er trøtt når man legger seg.

Melatonin hjelper deg bare med selve innsovningsfasen, altså det å falle i søvn. Det hjelper deg ikke til å sove tyngre, så det at du våkner etter 2 timer vil melatonin gjøre fint lite med :/

Jeg bruker det kombinasjon med ZMA, og da sover jeg som en stein hele natten (hatt søvnproblemer siden 14-årsalderen), så for meg er dette en vinnerkombo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fortsetter med pinlige spørsmål:

Hvis man ikke har hatt sex på lenge, vil skjeden da bli trangere? Forutsatt at man ikke bruker tilsvarende da. Vil tro ja, med unntak av gamliser og folk som nettopp har føda, at det er sånn?

Tror ikke det - vi har en ringmuskel der (rett meg om jeg tar feil, velger å ikke google her) som ikke akkurat blir strammere av å være inaktiv. Hvis du vil stramme til kan du kjøre på med "klemmeøvelser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det - vi har en ringmuskel der (rett meg om jeg tar feil, velger å ikke google her) som ikke akkurat blir strammere av å være inaktiv. Hvis du vil stramme til kan du kjøre på med "klemmeøvelser".

oo, skjønner =) I bruk blir den trent=strammere. Mens ikke i bruk slapp, og derfor stor. Så altså ikke sånn at den utvider seg i bruk, interessant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oo, skjønner =) I bruk blir den trent=strammere. Mens ikke i bruk slapp, og derfor stor. Så altså ikke sånn at den utvider seg i bruk, interessant

... å "bruke den" betyr ikke nødvendigvis at man trener den.

Såkalte "kegels" vil være nødvendig. Basically, med mindre du klemmer så vil du bare slappe den av.

Type, ved "konstant" utvidelse så vil man utvide... (Tenk den litt mer famøse ringmuskelen i toeren... ha noe stappa konstant, så vil du ikke akkurat bli strammere)

ved null trening så vil man slappe noe av.

Grei trening er noe så enkelt som å stoppe strømmen midtveis mens du pisser. Er iallefall samme øvelse som utgjør kegels... og man kan gjøre dem omtrent konstant.

(grei trening for gutta og dersom man ønsker å forhindre å gi slipp på dyrebar seminalvæske litt tidlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forstått at uregelmessige blødning kan forekomme ved bruk av p-piller...men hvor lenge er det "normalt" at blødningene kan vare? Er på 9. dag nå og begynner å bli lei. Siden vi er sånn halvveis inne på temaet...

Kommer an på om du tåler pillene eller ei:P jeg gikk på noen jeg ikke tålte, blødde i 3 måneder sammenhengende før jeg gikk til legen (hadde fått beskjed om å prøve de i 3 mnd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om du tåler pillene eller ei:P jeg gikk på noen jeg ikke tålte, blødde i 3 måneder sammenhengende før jeg gikk til legen (hadde fått beskjed om å prøve de i 3 mnd)

Har ikke hatt uregelmessige blødninger ved bruk av p-piller før, så dette er nytt :p Er ingenting, så vidt jeg vet/skjønner, som skulle tilsi at jeg ikke tåler de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...