Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det ble bedre når jeg endret grepet fra å ha tommelen ved siden av pekefinger'n til å holde "rundt" stanga. Får da mindre vinkel på håndleddet.

Sånn at du har alle fingrene på samme side av stanga? Hva skjer når du da presser tungt og stanga glipper, mr ribbeinsbrudd? Og det er bare den snille versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du høyst sannsynlig ikke er hindu. Og med overveiende sannsynlighet enten er hipster eller troller på internetten.

Ei heller buddhist.

Skal sies at hver gang jeg klasker hånda i pannen etter å ha sett noen bruke YOLO på facebook, så er det ikke hipstere som bruker det, men voksne mennesker en skulle tro var normalt oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvordan næringsinnholdet til KUN yogurten i Skyr med musli er i forhold til vanlig skyr? Gått lei av smakene til vanlig skyr og skulle gjerne prøvd den med musli, men ser at det er så mye sukker i den. Er dette pga muslien er telt med? Noen som vet hva det blir UTEN musli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn at du har alle fingrene på samme side av stanga? Hva skjer når du da presser tungt og stanga glipper, mr ribbeinsbrudd? Og det er bare den snille versjonen.

Les svaret mitt en gang til du frøken. Endrer grepet med tommelen til å holde rundt stanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en snakker med en fyr, som sier han liker deg, på telefonen og han konstant svarer på meldinger fra en annen venninne, er han da egentlig ikke interessert? Just need a confirmation her sånn at jeg kan move on.. :(

KJØR PÅ:) For alt du vet er det bare ei venninne..gutter har jo det også..Faktisk så fins det gutter som har venninner de IKKE ønsker å gå te sengs med..believe that shit..Hvis han sier han liker deg så gjør han jo det..Men du kan jo bare være reservert når dere dater for å være sikker på at det er du han vil ha og ikke bare vil ha ei ekstra ei sant.

Det står på proteinpulveret at ein skal halde det unna barn (såklart).

Men dersom eg f.eks. lagar pannekaker og slenger oppi proteinpulver, kan ungane då få av desse pannekakene? Er det farleg/ugunstig på nokon måte?

Regner med kidden får proteiner via kosten også..Så det er bare bra..

Gi han heller proteinshake med sjokoladesmak istede for sukkerbumbe med oboysjokomelk også.

--------

Jeg leste avisa her en dag. Og på baksiden er det intervju hver uke hvor de spør div spørsmål.. "Hva skal du i helga?" og flere svarte..."skal SWAGGE"..w t f...

Hva er swagge? Vet swag er stil..men Å swagge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et spørsmål som jeg har tenkt mye på, jeg spiser mye kylling og brokkoli måltider. Har alltid kjøpt ren kyllingfile i sverige som jeg har satt i ovnen og spist deretter, og frossen brokkoli på kiwi. Ble ganske lei det, så denne gangen kjøpte jeg mange pakker med strimla kyllingfile 2,5 kg pakken som er grilla ferdig. Den er mye lettere, bare ta ut så mye som du skal og sette i stekepanne og la det bli litt varmt, trenger ikke å stekes. Og kjøpte ikke bare brokkoli denne gangen, men masse fryste grønnsaker som er blandet. Er næringsinnholdet forskjellig nå som jeg spiser masse forskjellige grønnsaker enn bare brokkoli, og grillet kyllingstrimmler? istedenfor kyllinfile som ikke er stekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare grønn te som øker forbrenninga, eller annen slags te også?

Tror det er en myte, eller snakk om 0-10 kcal pr dag, dvs. omtrent samme mengde som en liten gulrot..

Men tilbake til spørsmålet, jeg har aldri hørt om andre typer av te enn grønn som visstnok skal øke forbrenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan næringsinnholdet til KUN yogurten i Skyr med musli er i forhold til vanlig skyr? Gått lei av smakene til vanlig skyr og skulle gjerne prøvd den med musli, men ser at det er så mye sukker i den. Er dette pga muslien er telt med? Noen som vet hva det blir UTEN musli?

Uten musli blir vel omtrent samme næringsinnhold som de yoghurtene som det ikke er noe musli i. Det finnes jo skyryoghurter uten og med musli, så. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...