Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er det noe man bør "fylle opp" med hvis man svetter ekstremt mye? Er i gang med sommerjobben, og den innebærer bla staking med hakkespett inn i en 900 grader varm ovn. Da går det fort en del liter vann, og dagstotalen ender da fort godt over 5 liter. Noe jeg burde tenke på å få i meg eller evt. supplementere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe man bør "fylle opp" med hvis man svetter ekstremt mye? Er i gang med sommerjobben, og den innebærer bla staking med hakkespett inn i en 900 grader varm ovn. Da går det fort en del liter vann, og dagstotalen ender da fort godt over 5 liter. Noe jeg burde tenke på å få i meg eller evt. supplementere med?

Kan godt legge litt salt i vannet ditt. Det er litt splittede meninger ang det, men har hatt bra erfaring med det selv naar jeg svetter mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har plutselig blitt dissete som den aldri har vært før og huden er "rynkete", hva skjer? o_O

Er langt ifra noen ekspert, men tror det betyr at kroppen din slipper fett? Husker ikke helt, men har lest noe sånn en plass.. Det var i hvert fall et godt tegn husker jeg! :D Tror den vil trekke seg sammen og bli strammere ganske raskt :) Men som sagt, husker ikke heeeelt hva jeg leste :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er langt ifra noen ekspert, men tror det betyr at kroppen din slipper fett? Husker ikke helt, men har lest noe sånn en plass.. Det var i hvert fall et godt tegn husker jeg! :D Tror den vil trekke seg sammen og bli strammere ganske raskt :) Men som sagt, husker ikke heeeelt hva jeg leste :p

Oi, krysser fingra for at det er tilfellet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Hvor er alle trådene om TORSK?

Jeg har kjøpt ti kilo torsk etter at jeg har bestemt meg for å gå tilbake på den smale sti etter noen uker med junk og drit som gjør at jeg føler jeg veier 200 kg. Torsk virket som en logisk løsning. Problemet er at torsk er kjedelig og smakløst. Hvor er alle torsk-oppskriftene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...