Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bilen min er rar om dagen. Jeg trodde det var fordi den kanskje var teit og ikke ville kjøre lenger enn 15 min, men jeg har nok tatt feil. Den kjører ikke 'jevnt', det er nesten som at jeg tror at jeg har punktert dekka, uten at det er det, selvfølgelig. Det er som om bilen bare slutter å yte når dette skjer, men jeg må da gire ned og trøkke klampen i bånn :p Noen som skjønner hva jeg mener? Kan det være noe så enkelt at dekkene ikke er balansert? Så etter, og de var det også, så jeg aner ikke. Kanskje den bare sier takk og farvel snart. Er tross alt en 94 modell som har gått 370 000. Min kjære, teit, fiiine, drittstygge volvo 750 min<33

Har ikke voldsomt mye greie på bil, men min mistet alt som het kraft når lambdaproben var på vei til å gå. Den sitter i eksosen og regulerer forholdet mellom luft og drivstoff inn i motoren. Kan eventuelt være det? Hva med kondens (i drivstoffet altså, om det er fusking som kommer og går)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke voldsomt mye greie på bil, men min mistet alt som het kraft når lambdaproben var på vei til å gå. Den sitter i eksosen og regulerer forholdet mellom luft og drivstoff inn i motoren. Kan eventuelt være det? Hva med kondens (i drivstoffet altså, om det er fusking som kommer og går)?

Jeg har prøvd å kløtshe :p og hjulene holder fortsatt på å gå ujevnt, så jeg tenker at det muligens er hjulene siden det ikke har noe å si når jeg trykker inn kløtshen.... Men hva kan være gæærnt med hjula liksom??? :confused:

Nei, det er nok ikke fusking, har hatt fusk før på den bilen, og det virker ikke som at det er samme sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer veldig opp med føttene ved hangups uansett type, er dette en dum ting? Ser ut som jeg sitter, hengende bare.

Tenker bare i forhold til alle videoer og bilder man ser av pullups og chins whatever, føttene er alltid i kryss bak, men dette blir nesten umulig når jeg prøver, og beina bare beveger seg framover automatisk. Har det egentlig noe å si?

Og siden først er her lurer jeg på om noen har noen gode tips til stiv muskulatur i nakke og brystrygg? Sitter veldig anspent i skuldrene hele tiden, slapper av med en gang jeg merker det, men med en gang det glemmes går det tilbake... En link, kort svar, hva som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Hove-festivalen i år, i utgangspunktet kun i den anledning at Kings of Leon spiller.

Men jeg har faktisk aldri vært på en ordentlig festival før, og vet egentlig ikke hvordan dette fungerer.

Jeg har selvfølgelig lyst til å stå langt fram mot scenen, må man da møte opp tidlig og "henge" foran scenen hele dagen eller slipper de ikke inn folk på akkurat dette området før konserten drar i gang?

Kings spiller på Hovescenen eller hva det nå heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Jeg skal på Hove-festivalen i år, i utgangspunktet kun i den anledning at Kings of Leon spiller.

Men jeg har faktisk aldri vært på en ordentlig festival før, og vet egentlig ikke hvordan dette fungerer.

Jeg har selvfølgelig lyst til å stå langt fram mot scenen, må man da møte opp tidlig og "henge" foran scenen hele dagen eller slipper de ikke inn folk på akkurat dette området før konserten drar i gang?

Kings spiller på Hovescenen eller hva det nå heter..

Du kommer inn lenge før konserten begynner - anbefaler å gjennom et band før for å komme foran. Stod der gjennom to band i 2011 for å se det tredje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Hove-festivalen i år, i utgangspunktet kun i den anledning at Kings of Leon spiller.

Men jeg har faktisk aldri vært på en ordentlig festival før, og vet egentlig ikke hvordan dette fungerer.

Jeg har selvfølgelig lyst til å stå langt fram mot scenen, må man da møte opp tidlig og "henge" foran scenen hele dagen eller slipper de ikke inn folk på akkurat dette området før konserten drar i gang?

Kings spiller på Hovescenen eller hva det nå heter..

Eg har hatt gode erfaringar med å presse meg fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det faktisk sånn at man ikke kan jogge hvis man vil ha store muskler i låra?

Nei, selvfølgelig kan du det. Google noen løpere og se deres lår. Helt ok liksom.

(Men om du kjører SYKT mye kardio og sliter deg ut på det blir kanskje styrketrening og muskelbygging ikke optimal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig kan du det. Google noen løpere og se deres lår. Helt ok liksom.

(Men om du kjører SYKT mye kardio og sliter deg ut på det blir kanskje styrketrening og muskelbygging ikke optimal)

Paula Radcliffe, tidenes beste kvinnelige marathonløper:

article-1074184-02DD74EE00000578-959_468x735.jpg

Florence Griffith Joyner, tidenes beste kvinnelige sprinter (100-meter):

downloadblog.jpg

Patrick Makau Musyoki, tidenes beste mannlige marathonløper:

220.3000275.png.3000280.png

Usain Bolt, tidenes beste mannlige sprinter (100-meter):

p1.usain-bost.icon.jpg

Selvsagt satt noe på spissen, litt jogging er overhodet ikke negativt men skal man bygge en sterk og estetisk (typisk fin) kropp er det trening med høy intensitet og høy belastning som gjelder. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Her kommer jeg med mine "dumme" spørsmål.

1) Har jeg forstått det rett så er det bortkastet av meg å bruke penger på "fat-burn piller"? Det er like bra effekt av svart kaffe, grønn te (i kombinasjon med kosthold og trening)? :cautious:

2) For å få ned fettprosenen (har noen kg for mye, spesielt rundt mage/hofter), burde jeg da holde meg helt unna karbohydrater som brød og ris? Når jeg spiser karbohydrater så prøver jeg å posjonsbegrense meg. Har også tenkt å øke antall kondisjonstreninger i uken til 3-4 istedefor 2 som jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å kløtshe :p og hjulene holder fortsatt på å gå ujevnt, så jeg tenker at det muligens er hjulene siden det ikke har noe å si når jeg trykker inn kløtshen.... Men hva kan være gæærnt med hjula liksom??? :confused:

Nei, det er nok ikke fusking, har hatt fusk før på den bilen, og det virker ikke som at det er samme sak ;)

Har ikkje heilt fått me meg ka som e problemet her, men om da e konstant, eller over en viss hastighet kan da vera vektene på felgen som har stukke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...