Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

legger man på seg av å drikke brus uten kalorier? Som fanta zero (ok, 2kcal per dl, men det er ikke mye på 1 flaske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål incoming:

Jeg har trent i 4 måneder, ganske hardt, 7 ganger i uka. Trente ikke før de 4 månedene, men føler jeg har kommet veldig inn i dette med styrketrening nå. Er det på plass å begynne med noe Pre workout? Hva hjelper det? hørt bedre pump, flere reps.. Høres jo helt topp ut, men når er det man bør sette i gang med den slags?

Edit: "Når" som i erfaringsvis, muskelmasse.. Har ikke mye å skryte av, men kommer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger man på seg av å drikke brus uten kalorier? Som fanta zero (ok, 2kcal per dl, men det er ikke mye på 1 flaske).

Drikker du en liter, så legger du på det omtrent en kg. Men når du pisser, svetter, puster... så vil dette forsvinne :p

Er en del forskning som sier både det ene og det andre. Noen hevder man får større matlyst av lettbrus og derfor spiser mer, andre hevder ikke har noen effekt.

Men nei. De 2 kcal du får per desiliter, har "ingenting" å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et spørsmål angående vekttap og løshud.

Jeg velger å slanke meg rolig, både for å faktisk kunne gjøre dette til en varig livsstilsendring, men jeg roer meg også ned litt for å (håper jeg iallefall) unngå fo mye løshud. Jeg har for meg at iallefall huden rundt magen har klart tilpasse seg og strammet seg opp, me sitter alt dette i hodet? Vil jeg komme til å sitte igjen med en del løshud åkke som? Er på 88kg nå, og planen er å komme ned på iallefall 75kg. Til nå fått aka vekk 10kg siden oktober, så det sier seg selv at fremgangen ikke raser avgårde, men det er i stor grad bevisst altså. Og spørsmålet ut fra det blir jo; Er det noe poeng i å ta det rolig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ass... nå har jeg sliti i hele dag med den forbanna telefonen og ikke fått gjort noen ting....

Jeg får ikke sendt mld eller ringt, får heller ikke inn sms eller samtaler. HVA POKKER?????????? Har i dag kjøpt en billig ny tlf, men får det fortsatt ikke til. HJELP NÅ KLIKKER DET FOR MEG SNART:::::::::::::::::::::::: Må jeg bytte sim - kort, er det så lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ass... nå har jeg sliti i hele dag med den forbanna telefonen og ikke fått gjort noen ting....

Jeg får ikke sendt mld eller ringt, får heller ikke inn sms eller samtaler. HVA POKKER?????????? Har i dag kjøpt en billig ny tlf, men får det fortsatt ikke til. HJELP NÅ KLIKKER DET FOR MEG SNART:::::::::::::::::::::::: Må jeg bytte sim - kort, er det så lett?

Tror at det beste hadde vært å ringt de du har abonnement hos! Om du har gjort det vet jeg virkelig ikke, det er jo faktisk de som skal sørge for at det går an å bruke telefonen! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resett telefonen bare? :p Før du bytter som kan du jo bare teste SIMkortet i en anne telefon.

Har prøvd å skru den av og på

Har prøvd å resette den

Har prøvd å sette SIMkortet i annen tlf, og da funker den.

Fortsatt har det ikke skjedd noe forandring, heller ikke på den nye telefonen nå... kan det være simkortet?

Tror at det beste hadde vært å ringt de du har abonnement hos! Om du har gjort det vet jeg virkelig ikke, det er jo faktisk de som skal sørge for at det går an å bruke telefonen! :unsure:

Jeg har gjort det, det var ingen feil fra deres side hvertfall, de hadde sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å sette SIMkortet i annen tlf, og da funker den.

Fortsatt har det ikke skjedd noe forandring, heller ikke på den nye telefonen nå... kan det være simkortet?

Du sier først at det funker i en annen telefon, men så gjør det ikke det allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier først at det funker i en annen telefon, men så gjør det ikke det allikevel?

Jeg satt sim kortet i mannen min sin tlf, og da ringte vi ikke til noen, så det kan jo faktisk hende at det ikke funker i den heller da...

Hmm.. Ja, jeg bestller et nytt simkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter en "sang" jeg,.... mener på at det kun er nynning, rolig...typ: drømme seg bort når du løper låt. Trur også noen løper i musikkvideoen :) Noen som tar den?=)

Trur kanskje det er

MEN, jeg mener på at jeg har hørt den uten tekst...? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...