Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å si tror jeg.

Elixia f.eks. har jo sorte "gumimi-/plastskiver" av den typen du sikter til, i 2,5 - 5 - 10 - 15 - og 20 kg, avhengig av bredden på skiva.

takker.

regna jo nesten med at de var litt ulike, men stusser litt på disse videoene der de skal løfte stang med x antall skiver på (noe som ser imponerende ut, inntill 'teknikken' slår inn) selv når det er helt tydelig utrente mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra lovdata

Lov om arbeidsmiljø, arbeidstid og stillingsvern mv. (arbeidsmiljøloven).

15.3 (4) Oppsigelsesfrister som er fastsatt i første til tredje ledd løper fra og med første dag i måneden etter at oppsigelsen fant sted.

Men jeg vet det kan være annerledes i tariffavtaler, der jeg jobber er det 1 mnd fra den dagen man sier opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra lovdata

Lov om arbeidsmiljø, arbeidstid og stillingsvern mv. (arbeidsmiljøloven).

15.3 (4) Oppsigelsesfrister som er fastsatt i første til tredje ledd løper fra og med første dag i måneden etter at oppsigelsen fant sted.

Men jeg vet det kan være annerledes i tariffavtaler, der jeg jobber er det 1 mnd fra den dagen man sier opp...

sjekka kontrakten, dato til dato :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Brede knebøy vil gi bred rumpe - gjerne firkantet også, bare se på vektløftere. Du bør derfor aldri bruke vekter til brede knebøy, men bruk det som en funksjonell ekstraøvelse"

Ligger det noe form for sannhet i dette? Aldri hørt om før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Brede knebøy vil gi bred rumpe - gjerne firkantet også, bare se på vektløftere. Du bør derfor aldri bruke vekter til brede knebøy, men bruk det som en funksjonell ekstraøvelse"

Ligger det noe form for sannhet i dette? Aldri hørt om før

Knebøy gir deg firkantet rumpe... KK.no | Fitnessbloggen Forum

Du har ingenting å frykte! Bare å trene knebøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Brede knebøy vil gi bred rumpe - gjerne firkantet også, bare se på vektløftere. Du bør derfor aldri bruke vekter til brede knebøy, men bruk det som en funksjonell ekstraøvelse"

Ligger det noe form for sannhet i dette? Aldri hørt om før

Knebøy gir deg firkantet rumpe... KK.no | Fitnessbloggen Forum

Nei :D

Edit: Ops. Fikk ikke frem at det var flere poster etter Mali-H sin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Brede knebøy vil gi bred rumpe - gjerne firkantet også, bare se på vektløftere. Du bør derfor aldri bruke vekter til brede knebøy, men bruk det som en funksjonell ekstraøvelse"

Ligger det noe form for sannhet i dette? Aldri hørt om før

Aldri aldri ALDRI les KK uten å ta det med en klype salt ELLER FEM, dette stemmer overhodet ikke.. Jeg blir så frustrert når jeg leser sånne ting, ikke bare fordi det gjør at jeg bokstavelig talt mister troen på menneskeheten, men også fordi det er så utrolig mange kunnskapsløse, naive mennesker der ute som tror på ALT de leser.. Haff :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri aldri ALDRI les KK uten å ta det med en klype salt ELLER FEM, dette stemmer overhodet ikke.. Jeg blir så frustrert når jeg leser sånne ting, ikke bare fordi det gjør at jeg bokstavelig talt mister troen på menneskeheten, men også fordi det er så utrolig mange kunnskapsløse, naive mennesker der ute som tror på ALT de leser.. Haff :cry:

Venninna mi kjøpte seg abonnement på iform for å få mange gode kostholds- og treningstips. Jeg gråt inne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lage det mørkt på rommet når vi skal sove, prøver å finne en måte å få rullegardinen til å ikke få glipper, er det noe tips til noe vi kan bruke så det blir mørkt nok? håper noen skjønner hva jeg mener , det er mega irriterende :p Finnes det noe borrelås eller et eller annet sånt som ikke er veldig avansert å bruke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lage det mørkt på rommet når vi skal sove, prøver å finne en måte å få rullegardinen til å ikke få glipper, er det noe tips til noe vi kan bruke så det blir mørkt nok? håper noen skjønner hva jeg mener , det er mega irriterende :p Finnes det noe borrelås eller et eller annet sånt som ikke er veldig avansert å bruke??

Søppelsekker og gaffatape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Er det sant at om man drikker mye vann, som opp mot 4-5 L, vil næringsopptaket bli lavere enn om du drakk 1-2 L vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis et dumt spørsmål, men jeg stiller det heller her enn å lage en tråd om det.

Er det noen som har noen tips til bruk av rumble roller til inside av lår og hoftene?

Innside lår?

Stell deg opp som ei bikkje som pisser, og rull :p (og helst gjør det sånn at folk som ikke aner hva du driver med kan se deg)

Hofter som IT-båndet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...