Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du holdt på å freake meg krafig ut der da jeg kopierte direkte fra sidene, men så så jeg at vi har sett på to forskjellige sizer på bøtta så ja, om det er den 750g boksen så er scoopen 10g og 3kg bøtta er det tydeligvis 20g

Haha, så det like etterpå.

CaraMella - du får måle hvor mye vann en scoop rommer, og måle det ut i fra det. Om den er mellom 50-60 ml, tar den vel 20-25 g. Om det er sånn lita skje (som jeg fikk fra TN) tar den vel sikkert 25 ml og da vil hver scoop være 10 g ca. Jeg har 1000 scooper hjemme og dedikerte en hel dag i forrige uke til å beregne hvor mye hver scoop tok av hvert pulver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holdt på å freake meg krafig ut der da jeg kopierte direkte fra sidene, men så så jeg at vi har sett på to forskjellige sizer på bøtta så ja, om det er den 750g boksen så er scoopen 10g og 3kg bøtta er det tydeligvis 20g

10g på begge:P end of discussion ;) U tried Bro;):thumbsup: Du tar fortsatt 100kg mer enn meg i bøy:Dmirin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så det like etterpå.

CaraMella - du får måle hvor mye vann en scoop rommer, og måle det ut i fra det. Om den er mellom 50-60 ml, tar den vel 20-25 g. Om det er sånn lita skje (som jeg fikk fra TN) tar den vel sikkert 25 ml og da vil hver scoop være 10 g ca. Jeg har 1000 scooper hjemme og dedikerte en hel dag i forrige uke til å beregne hvor mye hver scoop tok av hvert pulver...

Usikker på om jeg bør være utrolig imponert eller litt redd :p

10g på begge:p end of discussion ;) U tried Bro;):thumbsup: Du tar fortsatt 100kg mer enn meg i bøy:Dmirin!

Konkluderer med at det beste er å lese på boksen da det står, så hadde vi spart oss et par sider her inne, men morsomt er det jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheh okei .. dere er i hvertfall veldig hjelpsomme:thumbsup:

Skal rett hjem og måle scooopen! Men jeg har den 3kg bøtta og 20 gr pr scooop ser/ virker:huh: mest riktig.

Har du 3kg bøtta så trenger du ikke måle, 2 scoop er 40g ;) Men du kan jo seff dra en Nano å finregne på det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det, samme gjelder hvitvin. er jo typisk at jeg har favorisert de søteste fjortiss-vinene ala riesling. Det blir noe å vende seg til. Anbefaler å blande tørr hvitvin med mozell light! smaker som cider og ikke så bitter.:)

Jepp slik som jeg. Drikker bare riesling. What to duuu? Å gå over til den tørreste er vel kanskje ikke helt det det beste. Det hørtes digg ut. Hvitvin og urge er jo kjempegodt, blir kanskje litt av det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ofte pga fettinnholdet i plommen. Jeg kaster svært sjelden plommen. (men jeg lager ikke eggehvitefluff eller proteinruller daglig heller...)

Sier du det, jaja. Kjekt å vite! Ja nei lager ikke noe slikt. Men står på noen omelett oppskrifter til å med. Å hvis man skal innføre et sunnere kosthold. " IKKE SÅ MANGE PLOMMER" Høhø :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...