Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan får dere i dere kesam? Spiser cc på brødskiva med masse pepper, og tenkte jeg sku prøve kesam siden "alle" her skryter det opp i skyene..men det smakte ikke godt i det hele tatt...blæh.

Har du smakt med vaniljesmak? :) Smaker likt som vaniljeyoghurt. Jeg pleier ha oppi litt eplebiter, havregryn og hakka valnøtter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt med vaniljesmak? :) Smaker likt som vaniljeyoghurt. Jeg pleier ha oppi litt eplebiter, havregryn og hakka valnøtter :)

Kjøpte den som er mager, men skal jeg få det i meg bør jeg kanskje gå for vanilje ja..Men er det "bedre" eller "verre" enn cc, eller er det rett og slett smak og behag om man velger det ene eller det andre? Jeg er skikkelig grønn på alt detta her, leser og leser og leser her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere i dere kesam? Spiser cc på brødskiva med masse pepper, og tenkte jeg sku prøve kesam siden "alle" her skryter det opp i skyene..men det smakte ikke godt i det hele tatt...blæh.

Hvis du takler cc burde du takle kesam..kesam er jo rene barnematen i forhold til det drittet som kalles cottage cheese:sick:. Men jeg foretrekker den med vaniljesmak ^^ Men så kan jeg ikke egentlig spise det, for jeg får såå vooondt i magen! Men kesam+friske bær+kanel=nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte den som er mager, men skal jeg få det i meg bør jeg kanskje gå for vanilje ja..Men er det "bedre" eller "verre" enn cc, eller er det rett og slett smak og behag om man velger det ene eller det andre? Jeg er skikkelig grønn på alt detta her, leser og leser og leser her inne :)

Tja, jeg ville droppa brødskiva som du har cc på...men cc har vel litt bedre kcal-innhold enn kesam? Husker ikke helt jeg, men du kan fint bruke begge deler, men litt mindre proteiner i kesam, trooor jeg? Orker ikke å gå på tine for å finne næringsinnholdet. Men det som kan være lurt er å ikke spise det alene, men ha noe til, frukt, bær o.l. Jeg blir iallefall ikke mett av kun en boks kesam. Det er nødmat for meg (delvis fordi jeg ikke tåler det så godt, som nevnt over..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den som er mager, men skal jeg få det i meg bør jeg kanskje gå for vanilje ja..Men er det "bedre" eller "verre" enn cc, eller er det rett og slett smak og behag om man velger det ene eller det andre? Jeg er skikkelig grønn på alt detta her, leser og leser og leser her inne :)

Mager kesam og CC er ikke så ulike næringsmessig. Omtrent likt proteininnhold. CC inneholder 4ish g fett og ingen karbohydrater, mens mager kesam inneholder 4isg g karbohydrater og ikke noe fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere i dere kesam? Spiser cc på brødskiva med masse pepper, og tenkte jeg sku prøve kesam siden "alle" her skryter det opp i skyene..men det smakte ikke godt i det hele tatt...blæh.

Jeg har en god del sukrinmelis oppi. Og litt vaniljepulver. Og kanskje noen bær og litt cottage cheese. Det smaker sikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Fres BCAA? Jeg pleier å ta en Fres brusetablett før trening hvis jeg er litt sliten etter jobb. Trodde det bare var koffeintabletter jeg. Jeg bruker en proteinshake fra Tech Nutrition som heter Sprek. Er det BCAA i den?

Neh, det er koffeintabletter :). Jeg trenger energi utpå dagen :p. Angående det andre så aner jeg ikke, bruker ikke TN sitt pulver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Fres BCAA? Jeg pleier å ta en Fres brusetablett før trening hvis jeg er litt sliten etter jobb. Trodde det bare var koffeintabletter jeg. Jeg bruker en proteinshake fra Tech Nutrition som heter Sprek. Er det BCAA i den?

Fres er koffein, ikke BCAA. Tror ikke Sprek inneholder vesentlige mengder BCAA. Produktinformasjon finnes på https://www.tn.no/butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte den som er mager, men skal jeg få det i meg bør jeg kanskje gå for vanilje ja..Men er det "bedre" eller "verre" enn cc, eller er det rett og slett smak og behag om man velger det ene eller det andre? Jeg er skikkelig grønn på alt detta her, leser og leser og leser her inne :)

Spe ut men f.eks Fun light bringebær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å helle på oppi og gumle hele boksen? Får prøve det, takk :) Liker verken frukt eller bær (ja, jeg er Kresen med stor K), så det blir det dårlig med.

Takk for svar :)

Ja... heller litt å litt i til hele greia blir rosa :) vist du tar for mye blir det litt sterk saft smak :p jeg bruker å ha frosne skogsbær oppi og (100g)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...